Gå til innhold

Er noen dager verre for dere enn andre ?


KS 15.08.07

Anbefalte innlegg

Har dere noen dager hvor dere føler alt helt håpløst ? I dag har jeg vært så kvalm, helt usannsynlig trøtt, jeg har vært mer nervøs for SA, for fødsel, for livet osv. Jeg har ikke orket en dritt i dag, bare ligget på sofa og vært kvalm og lie meg...

 

Noen flere som har det slik med noen dager så mye verre enn andre ??

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har definitivt noen dager som er værre enn andre, spesielt på morningen. Har ikke blitt direkte kvalm (ennå - bank i bordet!), men har følt meg uvel og uggen i hele kroppen, sånn a la bakrus. Har samtidig fått utrolig dårlig humør, og det har selvfølgelig gått utover den vordende far stakkars. Dette opplevde jeg to dager siste uke, begge ganger har jeg vært i fin form dagen etter. Håper formen din også stiger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er faktisk litt som å være i bakrus. I dag har jeg trodd jeg skulle bli gal, tanken på å være så kvalm i mange måneder er ikke spesielt ålreit, men samtidig har vi ønsket dette så inderlig at det er verdt det.. Jeg føler jeg må være forsiktig med å syte også for vi sleit lenge for å få det til... men denne kvalmen !! Hvor langt er du på vei ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forferdelig til tider.

De to siste dagene har eg nesten ikke orket noe som helst. Oppegående kanskje et kvarter, er eg heldig en halvtime, så er det bare til å gå å legge seg på sengen og slappe av, kvalmen og trøttheten tar helt over.

Har heldigvis gode dager og, der eg bare er litt slapp og trøtt en liten stund, så kommer det seg.

Er 10 uker i dag, og har vært sånn i over 4 uker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...