Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Kjæresten min har et heisent temperamang. S ille at jeg til tider tror han ikke er helt frisk. Jeg kan kanskje være litt skarp. Har irritert meg lenge over at han som selvstendig næringsdrivende sover til åtte-halv ni og ikke er hjemme før fem-halv seks når han har muligheten til å justere det. Så med frukosten sa han at han hadde tenkt å begynne å trene med en kompis om moringene. Ble litt irritert siden da er det greit å stå opp. Men å begynne før for å komme hjem til familien litt før det gidder han ikke. Så jeg sa det uten å kjfte eller heve stemmen. Men han tok jo det ille opp. Han måtte sove pga babyen vekket han osv. osv. Men han holdt jo på slik før vi fikk barn og. Så da kommer han med leksa at nå er det han som jobber og jeg er heldig som får være hjemme. Greier å hive noe i veggen så sur blir han. Da bestemmer jeg meg for å ta en kjøretur, så kan han prøve å være aleine med 2 små selv, noen timer i strekk. Men da river han bilnøklene mine ut av hånden min, sier at det kan jeg bare glemme. For HAN skal nemlig ha bilen og reise vekk noen dager å tenke. Hver gang han er sint stikker han, helst pakke klær for det virker jo mer dramatisk. Klarte p håret å overtale han til å stikke. Men nå går han rundt her å furter og vil ikke snakke med meg. Synst antagelig han har verdens slemmeste dame.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 mannfolk sier jeg bare! Du er absolutt ikke slem mot han.. Selv om han jobber så passer du barna hans og det er bare rett og rimelig at han skulle ville selv og være mer med familien sin uten å bli "tvingt"..
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Nei, tror han at du bare sitter og slapper av hele dagen da? Synes ikke du er slem. Synes faktisk du burde pakke bagen for ham og ønske ham god tur og si at han helst ikke burde komme tilbake på ei ukes tid siden du må tenke over hvorvidt du orker å beholde ham eller vil bytte ham ut i noen som er interesert i å ha familie..Han har ikke enerett på å være dramatisk, ta igjen med samme mynt:)
hAndy Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 NEI, vettu va!!!! < Du er ikke slem med typen din!!! Stå på kravene!!! Bare bra at du stiller han til veggs- slik oppførsel er pyton, men noen mannfolk skjønner rett og slett INGENTinG når det gjelder å prioritere familien!!! Tenker bare på seg selv!! Det er ikke noen lett oppgave å være hjemme med 2 små!! Har selv en liten på 7 mnd- synes det er kjempe tøft til tider. Samboer jobber også mye og er ikke hjemme før i seks tiden på ettermid. Jr legger seg syv... Jobb er jobb og det har jeg respekt for, men enhver annledning mannen min har kommer han hjem til oss og bidrar!! Stå på, lykke til. Klem
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 For et rasshøl!! Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt bilen og tatt meg flere års tenketid!!!!!!
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Hah, for en fyr! Nei gi han bagen ferdig pakket og be han hutte seg vekk til han faktisk vet om han elsker deg og barna og er villig til å være familiefar ikke egoist! Og dersom han er selvstendig næringsdrivende (du skriver ikke hva han gjør) men da kanskje det er mulig jobbe litt hjemmefra?! I allefall papirarbeid og slikt?!
Smæchs!!! Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 Fy faan! Jeg hadde kasta han ut med glede!!!!!!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 Er det noen som bør skjerpe seg, så er det vel han? Kaste ting i veggen og å stikke av gårde, når han blir irritert...-Det hadde jeg ikke takla. Det løser jo ingen problemer, snarere tvert imot! Han burde virkelig jobbe med temperamentet sitt!
pandabjørn Skrevet 7. januar 2007 #11 Skrevet 7. januar 2007 Jeg må spørre hvor gammel er han egentlig???? og du er overhode ikke slem mot han, det er heller han som er slem mot deg !
♥maxen min♥ Skrevet 7. januar 2007 #12 Skrevet 7. januar 2007 Nei ikke i det hele tatt. Høres ut som en som ikke har blitt helt voksen enda og ikke skjønner hva en pappa egentlig skal gjøre. Om han stikker hver gang han er irritert vet jeg rett og slett ikke om jeg hadde orket mer. Hva om du tar deg en tur da? Om han tar nøklene kanskje du kan få noen til å hente deg, så får han se hvordan det er. El om du tar nøklene og sier fra på vei ut døra? Da får han jo ikke tatt de. Veldig umodent
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #13 Skrevet 7. januar 2007 Takk for supporten. Må si jeg sliter veldig med dette forholdet. De få gangene jeg har greid å prate med han i dag så er det han som er offeret. For jeg bare kritiserer han og derfor kan jeg umulig kan elske han. Men hva er verst, pirke eller true med brudd og stikke av som han gjør hver gang han er sint. For den minste bagatell så skal vi ha pause. Blir helt frynsete av å forholde meg til det når jeg har små barn jeg skal ta meg av. Når han er blid så er han utrolig grei. Så ytterlighetene forvirrer meg og. Huff. Dagens syteinnlegg fra meg.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #14 Skrevet 7. januar 2007 flott svart!! fy fa.. for en fyr. høre barna på at han oppføre seg sånn?? burda tatt seg sammens betraktelig om jeg skulla ha orka et liv med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå