Prestedattra Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Glemte heeeelt å legge inn gratulasjon til deg, men håper du hadde en koselig bursdag! Dette året er DITT år!! Klemmm
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Oiiii dette må jeg kaste meg på.. visste ikke at du hadde bursdag!! du må jo si ifra om sånt da hehe....STOR BURSDAGSKLEM FRA MEG!!
*Lenn* :-)) Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Maaaasssse gratulasjoner fra meg også!! Som det allerede har blitt sagt, 2007 er ÅRET!!!!! ) ) Stooor klem fra
finetine Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Gratulerer med dagen som var Snøfilla:o)!! Dette året skal vi lykkes ja, noe annet er ikke aktuelt hihi.............. klem
Brumm Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 GRATULERER så MASSE!!! Håper du snart får den presangen som du fortjener!!! Håper du hadde det hyggelig igår da lille venn:o) Mange store klemmer
NyttKnøtt? Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Gratulerer masse med dagen i går :-) Som de andre sier, dette er ditt år. Venter på deg inne på gravide slitere, gleder meg til den dagen.. Stor klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Gratulerer masse med overstått!! Håper du fikk en fin dag :-) Klemmer!
kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Gratulerer så mye med dagen, ja! Jeg håper du hadde en fin dag og så håper jeg også SELVFØLGELIG at dette blir ditt år! Klem,
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 Gebursdagsklem på etterskudd ! Håper du har hatt en fin dag !
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 8. januar 2007 #10 Skrevet 8. januar 2007 Ååååååååå nå ble jeg rørt - tusen takk alle sammen, og en spesiell klem til deg Mollami:-) Dagen ble feiret med barnløse venner (de med barn hadde ikke tid...) - tapas, kaker og vin i lange baner, skikkelig kos! Klem til dere alle fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå