Gjest Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Til å skrive: "I morgen er det UL!!!!!" Gjett om jeg gruegleder meg da!?! :-) Siden Bitteliten sparker så regner jeg jo med det er liv i hvertfall og tidlige UL'er har vist at fosteret antagelig er normalt så jeg gruer meg ikke like mye til i morgen som de to andre svangerskapene hvor jeg liksom ikke visste noe, men det er jo alltid en spenning med det. Håper alt er i orden, at morkaken alt har flyttet seg litt og så håper jeg virkelig de kan se hvilket kjønn babyen har! Ønsk meg lykke til i morgen da! :-) Og lykke til alle dere andre som også skal!
Xenaen Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Lykke til Alva! Jeg skal ikke før tirsdag- Er faktisk littegrann urolig, synes bevegelsene er annerledes så jeg er litt bekymra. Mest sannsynlig ingenting. Søster mi skal være med, mannen orka ikke å ta perm uten lønn eller avspasering nok en gang (var på UL i uke 14 og) Var morkaka di langt nede da? Litt uhøvelig, ja, men sannsynligvis har den flytta på seg når magen vokser! Kom nå med en god rapport i morgen da! Skal tenke på deg.
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Takk for det! Jeg har vært alene på de tre andre tidlige UL'ene (uke 6, 8 og 12), så nå skal min mann endelig være med i morgen, det blir godt selv om jeg tror han synes det er kjipt å måtte ta fri en hel dag (vi har 1,5 time å kjøre hver vei og må få ordnet litt andre ting også i samme slengen). Ja, morkaken var totalt forliggende i uke 12, altså dekket hele åpningen + at ca 1/6 lå forbi også, så den ligger nok fortsatt delvis over i det minste, men om den bare har flyttet seg litt så er det jo et kjempegodt tegn! Rart at du skulle nevne det med bevegelse siden jeg vet at dette er din tredje også. Synes helt klart at guttene var mye mer aktive enn det Bitteliten er, til og med nr 2 hvor morkaken lå foran kjente jeg mer til enn denne her, men jeg kjenner jo liv da... Tirsdag er jo ikke lenge til da, så du må love å gi full rappoert du også! Vil du vite kjønnet? Vi vil!
Xenaen Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Jah, vi skal vite kjønnet, såfremst de kan se det. Mannen min synes det blir så mye mer virkelig da. Mener å huske at du også kjente liv tidlig, ikkesant? Nei det er litt merkelig det der med bevegelser, ja, men men! Skal prøve å huske å spørre (hm... mange åer her) jordmora eller legen eller hvem det nå er som tar ultralyden! har en stygg tendens til å glemme alt som jeg tenkte å spørre om. Snakkes!
*keiko med jente og gutt* Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Å masse lykke til! Håper alt er som det skal og at dere får en flott dag på UL!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Lykke til alle dere!!!! Er sååå misunnelig... 9 dager til her=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå