Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 dere som steller og legger barna i 19-20 tiden om kvelden,når skifter dere bleie neste gang?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 mårran ettter når vi står opp.. med mindre han har bæsja.. eller er veldig kald og bleie er kjempetung
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 ok.føler bare det er så lenge uten liksom.jeg og pleier å gjøre det.måtte bare høre hvordan andre gjorde det.men det er sikker vanlig:)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Vår tuppe tar kveld i 21-tida. Bytter ikke bleie før det blir morgen såfremt hun ikke har bæsja eller at den er veldig våt og tung.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Skifter som regel en gang i løpet av natta, men det er fordi natturinen lukter så sterkt at jeg ikke orker å ha han i rommet hvis ikke;)
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Skifter når han våkner og vil ha nattmat. Venter jeg noe lenger tisser han gjennom bleia og da blir han hvertfall våken, stakkar..
mamma til en prinsesse Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Her får hun på seg nattbleien klokken 18.30 om kvelden. Skifter da på henne når hun vokner for mat i 5 tiden. Tar jo ikke lange tiden så får hun en ren og tørr bleie på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå