Gjest Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Badet vårt er så lite at vi trenger et stellebord vi kan klaffe sammen og sette bort når det ikke er i bruk - for vi har heller ikke noe annet sted å ta stellet. Noen som har tips om hvor man kan få tak i noe sånt? Syns jeg stort sett bare ser stellekommoder og bord jeg. Tips tas i mot med stor takk
mayaya Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 På Barnas Hus har de stellebord i alle former og varianter...
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Det var lurt Der har jeg faktisk ikke sjekket.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Har hatt samme problemet selv:) var på reflex i forige uke, der fant jeg at stellebord med myk badebalje og som var helt sammenleggbart, så vist du har plass til et sammenslått tørkestativ, så har du plass til dette også (Prisen var på 1200,-)
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 takk for tips! får ta en tur dit også høres ut som akkuratt noe sånt vi tenkte oss
kristin2 Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Hva med vegghengt stellebord? Det kan jo være superpraktisk når man ikke har så stor plass på badet.
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Skulle gjerne det, men har flis på alle veggene helt opp til taket...litt mye styr å drive og montere ting på fliser - skal jo spesielle skruer til osv også har vi litt vel stor respekt for inngrep på våtrom for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå