dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 for alle og enhver. på egon i storgata. noen som vil være med? er noen gravide som skal,så fint hvis noen prøvere vil holde meg med selskap...
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Hmmm... Kanskje jeg skal være med og holde deg i hånda?? hihi... Eneste er at det ikke er offisielt at vi prøver da, så er litt kjipt å møte på kjente...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 kjenner du mnage gravide på romerike da? en gang var vi ca 20 stykker ,og jeg traff ingen kjente. men pleier å være veldig koslig. nå har ikke jeg vært siden i høst,så blir spennende å se om noen har fått mager.
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 nei, gjør vel kanskje ikke det... ikke som jeg vet om i hvertfall....
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2007 da er det jo bare å komme:-) jeg har vært den yngste alle gangene tror jeg, men det gjør ikke noe. alle damene er veldig hyggelige:-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2007 ingen som vil? får sitte der med alle de gravide jeg da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå