Gå til innhold

flere enn meg med vondt i magen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

i de siste dagene har jeg hatt perioder med veldig ømhet/vondt i magen.... er dette noe å bekymre seg over eller er det normalt???

huff.. liker det ikke, men regner med at ting vokser og strekker på seg der inne og at det er derfor, men....er i uke 26 nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja æ har masse vont i magen idag,har ikke fått nå særli svar på innlegget mitt,men regne med at d e helt normalt da..e sjøl i uke 15 no!kynnera ska jo itj vær vond,så d e sikkert ting som strekk på sæ,som enkelte merke mer enn andre:)

Skrevet

Et par dager i forrige uke hadde jeg skikkelig vondt over navelen. Et stort, ømt punkt på toppen av livmora som liksom strålte utover... Jeg spurte jordmora om hva det kunne være, og hun sa det kunne være at babyen sparker mye på et sted som etterhvert blir ømt og stølt... Eller så kunne det komme av halsbrannen min (noe med noe lukkemekanisme mellom spiserør og magesekk tror jeg)

Skrevet

jeg har vært plaget med mye vondt helt siden uke 11. er i uke 24 nå. Jeg var til ultralyd i begynnelsen, og hverken lege eller jordmor hadde noen forklaring. Men babyen har det så fint atte. Den siste måneden har jeg fått smerter i rygg og nedover en fot i tillegg, og føler meg selv ganske sikker på at det hele har en sammenheng. Har nok både med hormoner å gjøre i tillegg til at den lille bare tar seg til rette der inne... :) Antagelig har babyen din det helt fint, men det er jo alltid godt og kontakte legen for å slippe å gå rundt å engste seg. det er jo ikke så bra for oss. :)

Skrevet

jordmor sa jeg måtte bare ta det som et godt tegn på at alt vokser der nede... :)

Ifra navlen og ned er det til tider veldig ubehagelig.. Det kjennes ut som en slags svie/at det brenner... det gjør ikke sånn smerte vondt men.. rett og slett som at det strekker seg.

merkelige greier ...

Skrevet

jah, samme her cech... er skikkelig rar, ubeskrivelig smerte...

men det kommer og går, noen ganger er det vondt andre ikke..

så kanskje er det kynnere??? aner ikke

hehe.. er i uke 26 forøvrig.. kanskje jeg skrev d istad?? jaja, hukommelsen er ikke som den engang var, jenter.. fnis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...