lilletupp & spira Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hei Da jeg gikk på ungdomsskolen kom det ei jente fra usa som begynte i klassen vår. Vi fikk god kontakt og ble gode venner, hun flyttet så til Trondheim hvor vi fortsatte kontakten, så flyttet hun til Oslo, og etterhvert mistet vi kontakten helt. Jeg vet ikke hvor i verden hun er fortiden, det hadde vært så morro å bare ringt henne. Tenker mye på hvordan hun har det i dag. Noen som vet hvordan jeg skal finne henne ?? Kan jo være hun også har flyttet til usa igjen, hvem vet. Håper noen kan hjelpe meg : )
blond Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Hva med å google henne, søke på telefonkatalogen eller spørre andre som kjenner henne? Siden hun ikke har holdt kontakten kan det jo være at hun ikke vil ha kontakt med deg?
SassyMom Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Nå driver jo Opplysningen 1881 og har reklame på tv hvor de sier å kunne finne folk (og fe) i utlandet også! Prøv det du.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 unødvendig å svare at hun kanskje ikke vil ha kontakt.dårlig dag?? stå på, hun blir kanskje kjempe glad for å høre fra deg etter flere år:)
Anja Annonym Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 ......veldig enkelt. Først søker du på nettet, så søker du i internasjonale telefonkataloger, så i internasjonale e-mail-kataloger. Finner du henne ikke da, tar du en enkel liten telefon til Frelsesarmen, http://www.frelsesarmeen.no/pages/side.aspx?nr=2227 Koster deg kun kr. 600 i bidrag til dem........ Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå