Moniken, mamma til 3 Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 I natt sov minsten i 4 timer sammenhengende før jeg måtte amme litt, og så sov han jamen meg i 3 timer til, ny runde med mat og nye 3 timer på øyet. Jeg er opplagt! Hurra
Bratsj Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Godt å høre du endelig får sove ! Her i huset er jeg tydeligvis heldig, lillemann sover alltid 4+3 timer om natten. Våkner kl.04 og så 07 igjen.
Moniken, mamma til 3 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 Ja, hvis det fortsetter sånn som nå med 3 og 4 timers sammenhengende søvn, så skal jeg ikke klage Og det er dig å kunne ligge til langt utover formiddagen, hvis man trenger det. Herlig med permisjon
Bratsj Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Ja, DER er du heldigere enn meg da, jeg må opp med toåringen og levere i barnehagen - så har ingen mulighet til å sove lenge. Er dessverre ikke flink til å legge meg midt på dagen, virker som å sløse bort timene liksom...
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Så bra! Godt at han sover litt lenger så du blir opplagt. Jeg er jo så bortskjemt med søvn og syns det høres forferdelig slitsomt ut å stå opp hver andre/tredje time om natten. Håper den gode trenden fortsetter for deg og lille Ask!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå