JADDAjada Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 hei hvilken bilstol har dere valgt som bilstol nr 2? jeg synes det er altfor mye å velge mellom jeg har en stor baby, vet ikke hva jeg skal kjøpe
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Driver å skal bestemme oss vi og. Må bytte til større bilstol etter bare tre måneder og har brukt recaro sin opp til 13 kg til nå. Recaro har en opp til 25 kg som vi skal prøve. Syntes den forrige var fin og fram til for en kilo siden så den ut til å være veldig komfortabel. Alle bilstoler som selges i norge er testet og godkjent, så det blir jo bare et spørsmål om smak.
IAIA Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Heisann! Vi har valgt MaxiCose Priorifix m/Isofix. Leste et par tester på Internett, og valgte dette... Hadde MaxiCosi Cabrio som 1. sete og har vært veldig fornøyd. Til nestemann (hvis det skjer :-)), hadde jeg nok kjøpt Isofix base til cabrio setet også. Mye lettere å slippe setebeltene når setet skal inn og ut.... Vi har også en stor baby, og han har nå vokst ut av sitt 1. sete (7 1/2 mnd)... Sjekk ut: http://forbrukerportalen.no/produkter/7888/
lillefinger Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Vi har akta graco duologic og er veldig fornøyd. Vi har isofix feste og synes det var en bra løsning. Eneste minus er prisen: nesten 4000,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå