Gå til innhold

Juni: Melkeproduksjonen vil vel unektelig gå ned når man gir ordentlig mat?


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Nå skal vi jo liksom gi nærmere 3 fulle måltider om dagen, og da er det jo logisk nok ikke like mye pupp hun vil ha lenger, men prøver jo å dytte i henne ofte.

 

Hun har også sluttet med nattpupp, så produsjonen må vel derfor ha minket noe nå? Det blir jo både sjeldnere og kortere amminger.

 

Vil jo helst at hun skal ha masse pupp i mange måneder til, men det er jo lettere sagt enn gjort når de så absolutt skal spise så mye grøt o.l.

 

Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bekymrer meg litt for produksjonen selv! Han får to fulle grøtmåltider, og litt middag. Er ikke særlig interessert i pupp, men prøver stadig å gi han litt :o)

 

Slutt på nattmåltider her også om dagen (krysser fingrene for at det holder seg, er jo digg med litt søvn)

 

Orker ikke pumpe hele tiden for å opprettholde produksjon heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg begynte med grøt, var det med et håp om at han kanskje skulle sove litt mer på natta i tillegg til at han tydelig trengte mer mat. hvis jeg ammet rett før måltidet, spiste han nesten ingenting. spiste han grøt først, sov han bedre. nå skal det sies at han sov godt og nesten hele natta fra 6 uker til nesten 4 mnd. og har ikke gjort det siden.

 

nå har han 3 måltider, pluss litt frukt eller noen brødbiter til lunsj. nå ammer jeg alltid før måltidet. men han er ganske interessert når jeg tilbyr. men det skjer vel aldri at han "nå vil jeg ha pupp gråter", som tidligere.

 

men jeg ammer fortsatt noen ganger på natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammer før måltidene jeg også, men han blir bare skikkelig sint til slutt. Tror han vet at det kommer noe mer spennende etterpå :o)

 

Det eneste måltidet han får grøt først er til kvelds. Da er det pysj, grøt, pupp og senga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...