Gå til innhold

Lite synlig mage.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 13+1 nå og føler ikke at magen synes noe spesielt..hvis jeg holder inn magen er den helt flat.Flere som har det sånn?

Merker jo forandringer i magen,men ikke noe synlig!

Skal på ultralyd på byporten legesenter til uka..orket ikke vente helt til uke 18!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

magen min syntes ikke før i uke 20 ca.. det er koselig med tidlig ultralyd men da får dere jo ikke se så mye da, eller vite kjønnet.

hadde ultralyd i uke 19+4 vi. + i uke 24 også skal vi ha i uke 34:) det er like fantastisk hver gang..

Skrevet

Hvis det er din første er det ikke uvanlig at magen er like flat etter 13 uker! Jeg fikk så mye luft i magen at jeg trodde jeg hadde fått kul etter 8 uker! så feil kan en ta! Er 14+0 i dag, og nå er det sånn at jeg og min kjære ser det ... alle andre merker det nok ikke enda, men de trangeste buksene mine passer ikke lenger!

Alt er nok i skjønneste orden både med deg og spiren!

Lykke til!

Skrevet

Jeg er 13+5 og har heller ikke fått mage! Har også vært litt bekymra, men etter å ha lest litt om når andre har fått mage (som førstegangsgravid), tar jeg det nå helt med ro. Tror vi kommer til å få mage tidsnok :) Merker også at der er "noe" inni magen, men kan altså ikke se noe utenpå!

Jeg venter til ordinær ultralyd, regner med alt er OK, så lenge jeg ikke har smerter/blødninger. Lykke til med ultralyden til uka - det blir nok kjempespennende!

Skrevet

Med førstemann kom ikke magen før jeg var halvveis, tror det er ganske vanlig blandt førstegangsgravide. Nå er det stikk motsatt, jeg er litt over 4 mnd på vei og min venninne fortalte tidligere i dag at to stykker hadde spurt henne når jeg skulle ha, for det kunne jo ikke være mer enn noen mnd til... Litt større nå ja ;-) Men dette er jo nr 3 også da, forholdsvis tett oppi de to andre.

Skrevet

magen kommer jo ikke så tidlig da..jeg fikk synlig mage rundt 16-17 uker..men her er det to,,

Skrevet

Jeg er i uke 22 og det syns ikke på meg enda.

Viss jeg trekker inn magen ser jeg en liten kule da,men andre folk har ikke begynt å spør om jeg er graivd,og får litt hakeslepp når jeg sier jeg er 5 mnd på vei..

Skrevet

Jeg er 16+ 5 i dag, og har såvidt begynt å skimte en liten kul... de som vet jeg er gravid, kan se det. Men de som ikke vet, tør nok ikke spørre i fare for å si no feil! Kan jo se ut som om jeg bare har lagt på meg litt ekstra!... Men har skjønt at magen ikek synes før sånn i uke 20... ca...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...