*Urolig* Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 har dere gjort det lenge? Strever dere med å bli gravide? Jeg røyker å lurer på om dette kan gjør at det er vanskligere å bli gravid?
*Urolig* Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2007 røyker ikke så mye, på det meste er det 10 om dagen! Som oftest 5 !
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 nei,har sluttet:-) røyket 3 dager siden 21. november. ikke blitt gravid de siste mnd jeg ikke har røyket, men kan jo hjelpe for noen.
zanzibar Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har røyket mye tidligere og har sluttet ved hjelp av den boka "endelig ikke røyker for kvinner" av Allen Carr. Har hjulpet meg utrolig og den gjør faktisk at det ikke er noe vanskelig å slutte! Uansett taper man ingenting på å lese den fordi den inneholder ikke noe skremselspropaganda om hvor farlig det er å røyke. Helt genialt og du skal røyke hele veien mens du leser boka. Jeg lover deg at det funker!!!
melkekua™ Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Jeg røyker ikke! Fant dette inne på babyverden: Stump røyken! Røyking fører til at det tar lengre tid å bli gravid. Stoffer fra tobakk finnes både hos kvinnen og mannen. Hos kvinnen i eggstokken i væsken der egget ligger for å modnes og i sædvæsken og mannen. De små flimmerhårene i kvinnens eggledere, som hjelper til med at egg og sædcelle møtes, fungerer dårligere hos kvinner som røyker. Sædcellene hos røykende menn beveger seg dårligere enn hos ikke-røykende. (Det tar 74 dager å danne nye sædceller. Stumper du røyken får du friske fine nye sædceller.)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har røyket, men sluttet nå på mandag. Håper det skal gjøre det lettere.. Hadde tenkt til å slutte da jeg ble gravid, men gjør det like så godt nå Har ikke vært så vanskelig som jeg hadde trodd... Lykke til!!
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Røyker ja,ganske mye også, tror det har sammenheng med at jeg aldri blir gravid.Spurte inne på ekspertsvar og det anbefales at kvinner som har problemer med å bli gravid stumper røyken helt.Har i tillegg hatt en XU og tror selv at dette kan være pga røyk. Så jeg har all grunn til å stumpe røyken men alle vet jo at det er vanskelig uansett.Har lest Allen Carr sine bøker men de fungerer ikke på meg,så jeg har begynt å omstille tankegangen og overbevise meg selv at jeg klarer det og at livet blir mye bedre. Motivasjonen min: BLI GRAVID
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå