kruta78 Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 noen tips om hvordan få henne til å sove inne? Hun sovner en sjelden gang i vogn inne - men da kun i en halv time... Ligger vi henne ut i vogn, sover hun glatt 2 timer...-selv om den står i ro..
Elisa79 Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 La henne sove ute da vel... frisk luft er bare fint for babyen. Sørg for at vognen står i ly for vinden.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Sån er Lukas også! Men det gjør da ingenting? Tror de har godt av det jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Hvordan gjør dere det da når dere er på ferie? Og bor på hotell for eksempel uten altan? Er dere ute å går ved hver lur da?
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 snuppa mi sover også best i vogna.. og det er jeg bare glad for, er jo bare sunt med frisk luft:) hun sover max en halv time inne, men ute sover hun 2..
kruta78 Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2007 ikke noe gale i det. Bra med frisk luft. Men av og til kunne det vært godt at hun sov inne slik at eg kunne slengt meg ner på sofaen og fått en blund:) Blir ikke så mye av det alltid! Tørr ikke det når han sover ute - tilfelle eg ikke hører henne når hun våkner.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Har samme problem. Bor i tredje etasje uten heis og balkong, midt i byen, så det er uaktuelt å gå ut hver gang han skal sove... Kunne godt tenkt meg å sove litt av og til jeg også ja!
GutteBabyiMagenSin<3 6/12-09 Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 har du ikke baby call da? det bruker jeg når snuppa ligger å sover ute på verandaen...
Muffinsmamma Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 hvor gammel er babyen? Min sov også best i vogna en periode. og en periode vile han ikke ligge i vogna i det hele tatt. ting forandrer seg hele tiden. du får bare holde ut, evr prøve å legge deg sammen med jenta hjemme i senga di, det gjorde jeg iallefall, og etterhvert sov han bra inne ogs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå