Neverstill Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 har hørt om dette, er det noen som vet noe om det eller evt, hvor man får kjøpt det? på forhånd takk:)
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Life butikkene? Mener det var der jeg kjøpte min.. Men jeg har aldri brukt den til dens formål. :-) Har brukt den nå etterpå til å smøre såret etter KS, den har hvertfall gjort huden smidig og såret kjempefint. :-)
Neverstill Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 tusen takk:) er dette foresten noe som jordmor og leger anbefaler? er litt skeptisk til helsekost produkter..
Bea80 & Gullgutten Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 jeg fikk beskjed av legen å smøre meg, men han sa ikke hva jeg skulle bruke. jeg har weleda salve, og det virker som det er flest som bruker denne!! Tror den selges på bim shoppen og apoteker! Jeg fikk min av ei veninne!
misyme Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Jeg bruker Weleda olje paa baade underlivet for aa forberede födselen, paa magen og puppene paa kvelden. Den lukter ikke bare godt, men myker godt opp huden. Den er helt glatt etter bruken! Men det blir jo huden uansett etter bruk av oljer.. Denne Weleda oljen inneholder de oljene som man uansett faar annbefalt ellers, sa det skal ikke vaere noe fare der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå