Mamma&LilleKrølle Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Off, er skikkelig lei av dette nå! Skifter truseinnlegg flere ganger om dagen. Er så lei av gugget som kommer ut. Av og til kjennes det som jeg tisser på meg.. Skikkelig kjedelig! og jeg føler meg så skitten når det er slik. Men,men.. Får bare tenke at alt er ikke forjeves;)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 jeg synes dette er både flaut og ekkelt.. kan ikke si at de knipe øvelsene hjelper stort heller... føler med deg men har ingen tips desverre...
Heidi med to gutter + spire Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 har det samme problemret! Blir små sår nedentil også av all den fukten.....! og de siste ukene har det begynt å renne fra puppene også! Føler meg skikkelig møkkete...... men det er vel verdt det! 12 og en halv uke igjenn nå.....
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Jeg synes det verste er at hver gang det kommer en flom så blir jeg så redd for at det er blod som kommer fossende! dermed renner jeg på do i eininga! Det nest verste er at jeg blir så himla sår og det klør sånn av de truseinnleggene! Får helt hetta av dem!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2007 Men knipeøvelser funker jo ikke på dette. Er ikke det bare om man "tisser" på seg det? Eller..? Jeg snakker jo om lekkasje av utflod.. Trasig. Men det har vært slik siden jeg ble gravid. Og det skal visst være slik. Det er hvertfall ikke slik at jeg vil ta en "kjapp en" hvor som helst. Føler jeg må vaske meg først..
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 På apoteket selger de noe som retter opp pH balansen din, da vil nok utfloden minske. Det er reseptfritt. Husker ikke hva det heter, men det vet de.
rampen_ Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 hehe, kjenner meg igjen i denne jah... herlghet.. aner ikke hvor mange ganger jeg vasker meg i løpet av dagen, eller skifter truseinnleg... skikkelig delikat... heh..
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 hehe, renner alle veier på oss;) værst er det om man nyser:p nys og skvett...
Mamma&LilleKrølle Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2007 Ja, vi er deilige alle sammen;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå