Gå til innhold

Innlegg som fester seg i puppen...


pingu-72

Anbefalte innlegg

Hvaslags innlegg bruker dere i BH'n for å unngå lekkasje? Jeg har brukt kluter helt til nå, og det har gått greit sikkert fordi jeg har smurt in brystvortene hele tiden pga. sopp. Men nå er kuren over og brystvortene setter seg fast i stoffet...

 

Hva gjør dere? Engangsinnlegg av papir går greit, men det blir jo fryktelig dyrt når man skifter etter hver amming...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æ kjøpt mæ ullinnlegg... men det lakk bærre rett igjennom... så prøvd æ å legg papirinnlegg utpå... men da fikk æ en tørr flekk i medtn og vått i en reng rundt... så skikkeli stili ut... så hær bruka æ engangsinnlegg.... sambo som va å handla sist og han kjøpt coop sine... di fæsta sæ faktisk mindre enn natusan sine... og e sekkert belligare også... veit ikke ka di kosta da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Medela sine som fås kjøpt på apoteket (alliance). Er mye bedre enn natusan sine:) Synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare ullinnlegg. Går veldig greit så lange det ikke går alt for lang tid mellom hver amming, for da lekker det gjennom. Og så må de jo vaskes hele tiden, da. Jeg har nemlig bare to sett (hadde flere, men de var av en annen type ull, og ble ødelagt i første vask). Skal kjøpe meg flere, så jeg slipper å vaske dem hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman til Lucas : noe helt annet, jeg går også på soppkur, hvordan vet man at man er ferdig ??

Ble det helt bra, eller tok tuben slutt ?

Jeg har holdt på med krem og dråper til veslingen i over en uke synes det har begynt å hjelpe noe, men bør jeg kjøre på tl puppe er helt bra ?

 

For å svare på spørsmålet ditt, så bruker jeg ullinnlegg vanligvis (brukt papir nå pga soppen) og papirinnlegg utenpå den ene puppen (som har mest melk)

Hvis du lar brystene lufttørke, kleber de seg ikke fast.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bruker ullinnlegg innerst og natusan sine papir innlegg utenpå. det funker fint hos meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker chicco sine papirinnlegg, kjøper de på apotek1. I begynnelse rant det nonstop syntes jeg. å prøvde ullinnlegg da jeg hadde hørt at det var så bra, men de rant det jo rett igjennom. klissvåt!! Så gikk over til å ha papirinnlegg innerst og ull over. Nå etter 6 uker har lekkinga gitt seg litt, men tør fortsatt ikke helt å bare bruke ull selv om det kanksje vil gå bra.

 

Er vel ofte sånn at det lekker veldig mye i starten fram til det regulerer seg? Mener å ha hørt det... å det kan virke sånn her, lekker ihvertfall mindre enn før.

Å da blir det ikke såå dyrt kanksje, hvis ikke det er for veldig lang tid. Prøvde natusan sine papirinnlegg, men syns de var så små. forsvant jo ut på sida i bh'en med en gang selv om det var lim på. de til chicco er ihvertfall større.. coop har jeg ikke sett.. kanskje de er bra og sikkert billigere enn de en kjøper på apoteket.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er Natusan jeg bruker akkurat nå.. før det brukte jeg et merke jeg kjøpte på apoteket. - men puppen klistrer seg til innlegget uansett, så nå bruker jeg rett og slett brystvortekrem i innlegget! - og det funker supert. Jeg legger en liten dasj krem i hver sånn brystvortebul i innlegget, og dermed henger jeg ikke fast.

 

Bruker ull også, men har disse utenpå papiret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avent sine engangsinnlegg er veldig gode, men som det nevnes her, det blir jo fort dyrt. Har prøvd litt forskjellige typer kluter, men synes alle fester seg i puppen, så kommer nok til å gå for engangsinnlegg en stund til, med ullinnlegg utenpå. Men kanskje prøve noen andre merker enn Avent, for tror det finnes billigere typer. Hvor lenge lekker man, egentlig? Håper det gir seg litt etter hvert, for er litt slitsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...