pingu-72 Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hvaslags innlegg bruker dere i BH'n for å unngå lekkasje? Jeg har brukt kluter helt til nå, og det har gått greit sikkert fordi jeg har smurt in brystvortene hele tiden pga. sopp. Men nå er kuren over og brystvortene setter seg fast i stoffet... Hva gjør dere? Engangsinnlegg av papir går greit, men det blir jo fryktelig dyrt når man skifter etter hver amming...
Murmeline Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Chcco engangsinnlegg. Koster litt, men trenger ikke å skifte disse så ofte. Apotek: 120kr for 60stk
Vona Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Natusan er billige, men de fester seg også i puppen... Avent sine er gode, og det synes jeg også Coop sine er (lilla farge på esken). (Synes forøvrig at "Coop ammeinnlegg" (eller hva de nå heter) minner om Avent ammeinnlegg.) Men best liker jeg Chicco sine som du får kjøpt på apotek. De er tynne, klisterer ikke i brystvorta og sitter på plass. ) Litt dyrere er de, men det synes jeg det er verdt.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Coop sine liker jeg :-) Billig så da kan du jo skifte oftere :-)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 brukte natusan sine i starten. de festa seg. fikk tips om coop. de fester seg ikke. og har hørt at mange er fornøyde med de etter å ha byttet fra natusan. billige er de også!
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 På Spar-Kjøp har de gode innlegg fra Tom oG Trine i ull til 49,50.Mye bedre med ull.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 De fra Coop er fine, de sitter ikke fast i puppen, er billige og slipper de geleaktige greiene inni som gjør at man føler det som bind på puppene (som jeg syns chicco sine føles som).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå