Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Syns Vilde er veldig fint, men vet ikke helt hva jeg syns om Leander.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Har verdens skjønneste søster på 14 som heter Vilde, det er et nydelig navn! Alvilde er også fint! Leander er yndlingsnavneforslaget til svigerfar. Fint det også, men vi kommer nok ikke til å velge det som fornavn, kanskje som mellomnavn. Det fineste med det er at det er så spesielt:)
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Syntes begge to er kjempefine. Hadde selv begge disse nevnene som alternativer, men blir en gutt så nå vil jeg at han skal hete Leander eller August og kjæresten vil han skal hete Sander.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Kjærester er litt kjedelige noen gang! Velger sånne ti på topp navn... August er også nydelig!
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Ja det er jeg enig i, prøvd å si det til han. Til og med funnet statistikker. Fordi jeg syntes det er kjedelig om sønnen vår kommer i b.hagen om noen år og det er 5 andre som heter det samme liksom! De første navnene han kom med var Dennis og Kevin, og da lo jeg bare høyt og da, det er UAKTUELLT! Minner meg bare om han "drittungen" Dennis:)
Linchen Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Kjempefine navn! Holder en knapp på Leander!)
keisersnittnr3 Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Hei hei Har ei skjønn datter som heiter vilde, Gutten vår heiter Jonas, og vi er veldig usikker på kva dette nurket skal heite:)
æsj altså! Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har faktisk også Jonas på listen min..
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 7. januar 2007 #11 Skrevet 7. januar 2007 Vilde er et nydelig navn:) Datteren min heter det! Kjenner også en liten super sjarmerende gutt som heter Leander og det er et kjempefint navn, man må bare venne seg litt til det hvis man ikke har hørt det før:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå