Gå til innhold

Vilde eller Leander?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det var fine navn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns Vilde er veldig fint, men vet ikke helt hva jeg syns om Leander.

Skrevet

Har verdens skjønneste søster på 14 som heter Vilde, det er et nydelig navn! Alvilde er også fint! Leander er yndlingsnavneforslaget til svigerfar. Fint det også, men vi kommer nok ikke til å velge det som fornavn, kanskje som mellomnavn. Det fineste med det er at det er så spesielt:)

Skrevet

Syntes begge to er kjempefine.

Hadde selv begge disse nevnene som alternativer, men blir en gutt så nå vil jeg at han skal hete Leander eller August og kjæresten vil han skal hete Sander.

Skrevet

Kjærester er litt kjedelige noen gang! Velger sånne ti på topp navn... August er også nydelig!

Skrevet

Ja det er jeg enig i, prøvd å si det til han. Til og med funnet statistikker. Fordi jeg syntes det er kjedelig om sønnen vår kommer i b.hagen om noen år og det er 5 andre som heter det samme liksom!

De første navnene han kom med var Dennis og Kevin, og da lo jeg bare høyt og da, det er UAKTUELLT!

Minner meg bare om han "drittungen" Dennis:)

Skrevet

Kjempefine navn! Holder en knapp på Leander!)

Skrevet

Hei hei

Har ei skjønn datter som heiter vilde, Gutten vår heiter Jonas, og vi er veldig usikker på kva dette nurket skal heite:)

Skrevet

Jeg har faktisk også Jonas på listen min..

Skrevet

Kjempefine begge to!

Skrevet

Vilde er et nydelig navn:)

Datteren min heter det!

Kjenner også en liten super sjarmerende gutt som heter Leander og det er et kjempefint navn, man må bare venne seg litt til det hvis man ikke har hørt det før:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...