Gå til innhold

Gammeldags/ uvanlige jentenavn ønskes!!:))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så arti å få så mange forslag:) Jeg begynner å få mange navn på lista mi nå. Greier ikke å bestemme meg. Men den vanskeligste jobben blir å overtale sambo;) Han er ikke helt enig i alle de jeg liker. Og i tillegg er det vanskelig å sette sammen 2 navn.

Men da jeg fikk mine 3 navn, så var det nok mange som stussa over de også. Men selv er jeg så fornøyd. Synes mamma var god jeg, som greide å sette sammen så mange.

Mine grandtanter og bestemødre/odlemødre:

Anna, Borghild, Oline, Tora, Edvarda, Randine, Eline, Ingrid, Margrethe, Inger, Øllgård (ikke så pent:P), Dorthe, Ragnhild

kommer ikke på flere, men de fleste av desse er jo ganske uvanlige nå til dags, og mange er fine, syns jeg:)

Arina ¤2.juni 2007¤ - Hei du

Kan du ikke røpe hva som ble din 5 på topp av alle forslagene, bare sånn helt uforpliktende og helt uten å tenke på annet enn hva du likte sånn etter å ha lest igjennom et par ganger??!!

:-)

Annonse

Annonse

• 2 uker senere...

Heisann, og tusen takk for mange forslag!!:))

De som jeg likte best (ikke bestemt rekkefølge) :

Tora,

Othelie/Othilie,

Elvire,

Alma

Eir

Det var så mange fine navn på lista. Jeg hadde laget en hel liste med navn til sambo (64 navn var det på lista!!) Så ga jeg han en penn for å stryke ut de han ikke likte. Da han var ferdig så sto det igjen 2 navn. Er det mulig liksom?!! 2 av 64!!

Så jeg takker for alle forslag, men må nok bare fortsette å streve med å finne navn da:) når han er så kresen så!! :P

Runa

Tomine

Urda

Lykke

Selma

Tai

Isa

Ingse

Danjela

Ninni

Petrine

Gabriella

Kaili

Lili

Maijke

Ayja

Tineke

Thale

Petronella

Dyveke

Iben

Gyrid

Alva

Blomma

Gyda

Tilde/ Tilda

Anneli

Doris

Eirinn

Fredrikke

Hildur

Klara

Live

Olivia

Una

Wilma

Åsne

Ømjer

Leni

Nelly

Laura

Frida

Hedda

Andrianne

Birgitte

Bodil

Ruth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...