Gå til innhold

ANdre med termin i midten av sept og som ikke har symptomer?

Anbefalte innlegg

jeg har aldri vær gravid før, og alle mine forventninger om graviditet er feilslått (TIL NÅ). :-)

Burde bare være glad for det, men jeg har ingen ømme pupper, ingen kvalme, ingen tretthet, ingenting. Regner med at det kommer. Er jo så tidlig ennå. Mene likevel er det litt rart. ?

Hva med dere andre med temrin da. Hvordan er deres form?

Klem

Fortsetter under...

Hei,

Jeg er også "førstegangsgravid", jeg testa idag, og jeg er gravid - blir vel termin ca i sept en gang....Har hatt mistanke ett par uker nå, men skikkelig ømme pupper, menssmerter (og mens som aldri kom), oppblåst mage...er heller ikke kvalm, men det kommer vel kanskje tidsnok..

Lykke til videre!

Jeg kan skrive under på at kvalmen er ingenting å vente på. Fysj, så pyton det er!

Det er mange som ikke har tidlige symptomer, så det gjelder forhåpentligvis deg også!

Lykke til med svangerskapet!

Klem fra

Dette er tredje gangen jeg er gravid, og hver gang har jeg ikke fått kvalmen før i uke 6. Er bare 4+5 på vei nu og håper at jeg ikke skal bli kvalm denne gangen. Første gangen hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme fra uke 6 og frem til fødselen :(

Andre gangen var jeg bare litt kvalm og den avtok etter 12. uke (mistet barnet da jeg var litt over 3 mnd på vei pga bilulykke)

Ellers har jeg ingen spesielle symptoner enda, og gleder meg over det :)

Men jeg regner med at dem kommer etterhvert når man kommer lenger, håper iallfall at jeg skal slippe unna kvalmen og spyinga denne gang *krysser fingran*

Så nyt den symptonfrie perioden så lenge du kan, den kommer nok..

Annonse

Takk for svar jenter. Ja, må bare nyte at det ikke har kommet ennå. For de kommer sikkert.

Har jobbet veldig hardt for å få denne lille spiren, og før den klorte seg fast var bekymringen bare om jeg kunne bli gravid. Tenkte aldri på bekymringer som kunne komme etterpå:o))

Den vordende far holder på å sprekke av forteller-lyst, og holdt på å røpe seg i familieselskap i dag. Jeg er egentlig likedan, men vil holde igjen i hvertfall 1 mnd til:-)

Ha en strålende kveld gravide jenter!!

Tjihi, det er ennå såå uvirkelig.

Jeg er gravid med termin 17.9 og har to barn på 5 og 8 fra før. Merker svært lite, synes jeg hadde flere symptomer da jeg trodde jeg var gravid, men ikke var det tidligere i høst. Har forsøkt i 5 mnd, veldig "på tiden", men ikke lykkes. Har fått soneterapi og tatt Rosenrot og da ble jeg gravid med en gang, selv om vi ikke hadde sex på eggløsning :-). Veldig uvirkelig dette. Håper på masse kvalme, da jeg aldri har hatt det før med mine to gutter ;-). Er det ikke mer kvalme med jenter da???

Uansett, tror mange går rundt uten noen symptomer ganske lenge!

flor

Jeg har termin rundt 10. sept og har ingen andre synptomer enn menssmerter, mest i ryggen. Litt småvondt i magen og oppblåst også, men det har jeg ofte ellers også.

Forrige gang jeg var gravid, var det vel på samme måte på dette tidspunkt, men kvalmen kom for fullt i uke 7!! Jeg kastet opp flere ganger hver eneste dag frem til slutten av 12. uke, og orket nesten ikke spise noen ting, bortsett fra litt pizza og potetgull (og jeg som skulle være så sunn...). Så det er ikke noe å glede seg til!!

Samtidig håper jeg på en måte at jeg blir kvalm snart, så man liksom får en bekreftelse på at det er en baby under oppbygging inni der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...