Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 i dag formiddag når jeg sto opp... (halv 12 ), så sto jeg på badet da jeg skulle hoppe i dusjen. Da kjente jeg det rant nedover innsiden av låret mitt... det var helt tynn væske, litt hvit-aktig... kan det være fostervann? eller er det bare utflod? (Vet det er mange som har spurt om dette før, men man blir jo liksom litt usikker når det gjelder en selv... ) Har fulgt med litt etterpå for å se om det har kommet mer, og det kom littegrann mer noen minutter etterpå. Hva tror dere? Jeg føler vel innerst inne at det bør komme mer før jeg ringer føden osv... så skal se det an utover dagen. Tenkte å gå en tur nå for å se om det kan få litt fart i sakene her... Det ER jo godt mulig det bare er litt ekstra utflod... men væsken var veldig annerledes synes jeg... Noen synspunkter?
Madde 81-fikk jente 16.jan :) Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 mente ikke å være anonym nei..
mamma til yalisa Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Hørtes ut som vannet det? Husker ikke helt hvordan det ser ut, for over 6 år siden siste fødsel. Hos meg gikk vannet da litt kl 04.30 på natten. Gikk på do, og kjente at var noe annet en urin som kom. Hadde da ingen rier som jeg kjente. Ringte føden, og fikk komme inn. På gangen på sykehuset gikk det plutselig masse vann. Litt pinlig, men de er vel vandt til det he he. Datteren min kom kl 12.45, så gikk ganske fort. Fikk ikke vondt før jeg kom på sukehuset heller. Kansje du føder snart :-) klem
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Jeg var også ute for dette en dag. Ringte for sikkerhets skyld føden, å fikk beskjed om å ta på et bind å se ann om det kom mer. Det gjorde det ikke, men jeg var også på do rett etter på. Så vet vel ikke helt hva som kom da. Tror innerst inne ikke at det var vannet, er bare uke 30. Men har tenkt på det hver dag etter på om hva hvis det var vannet??? Ville jeg da ha merket noe forskjell?? Det skjedde meg torsdagskveld...
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 jeg våknet i dag ,ganske " fuktig" mellom beina.. var bare blankt slim.. er det slimproppen tro?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Samme her, blankt slim her og...men tror det bare er utflod. Proppen skal vel være litt brunlig tror jeg... JM sa det hvertfall!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå