Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Jenta mi hoster ganske ofte som om hun er/har tørr/rusk i halsen. Ikke hele tiden da, hun har ikke feber og hun ser frisk og god ut Hun er 5 måneder Vanlig?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Jeg spurte hs om dette for Lukas har hostet slik helt siden fødselen. Hun sa at det var ganske vanlig. Han surkler litt i halsen/brystet i tillegg, så jeg har vært inne på tanken om at han kanskje har astma... Men det er bare noe jeg tror i mitt rare hodet:) Han har nyst en del også fra fødselen.
aprilspøk Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Det er visst veldig vanlig at små babyer hoster, rett og slett fordi det er gøy å lage lyd - samt å få litt oppmerksomhet. Dette gjorde også gutten min, og han var litt søt da. Spesielt på morgenen når han våknet.. Du hører fort når hosten endrer seg pga en forkjølelse eller infeksjon. Da blir det som regel en helt annen lyd!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Jo det har holdt på en god stund nå, og ja nyser ofte også. Har ikke surkling(ikke hva jeg har hørt iallefall), Sa hun noe om at det vil gå over eller hva?
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 har også en som hoster, surkler og nyser... var hos legen med han å fikk vite at mange barn var sånn første året uten at d var el kom til å bli noe galt.. de hadde bare litt overproduksjon av slim. så hvis almenntilstanden var bra og de ikke hadde feber, så kunne jeg bare slappe av:)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Nyfødte babyer som nyser er veldig vanlig. Før i tiden var dette et tegn på sterke lunger, og det tror jeg på!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Godt å høre, har blitt litt mer av det de siste dagene, men tror det starter en forkjølelse snart. Har vært så underlig vær atte går jo folk og barn på nervene:)
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Sikkert riktig det du sier aprilspøk Høres ofte ut som han gjør det med vilje, og det er jo ganske så søtt ü
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå