Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 heisann jeg er 12+3 hadde sex i dag morres og etterpå kom det noen brun/rosa på papiret når jeg tørka meg...er dette normalt? jeg er livredd for at det er noe galt. skulle vel egentlig hatt mens på denne tid om jeg ikke hadde vært gravid...vet ikke om det har noe å si.... ver så snill å svare...jeg er livredd....
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 er helt normalt å få litt utflod i den fargen etter sex både det og litt blødninger men ring til legen og hør ,,,,
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Når en er gravid er det mye mer vanlig å få en liten blødning etter samleie. Dette er fordi veggene i livoren din er mye mer ømfintlige og fulle av blod nå. Ikke bekymre deg. Så lenge blodet/slimet er friskt og det gir seg ganske snart er det ikke noe å bekymre seg over:)s
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 det var ikke akkurat så frisk da...eller jeg vet ikke...var litt sånn brunaktig som man har på slutten av en menstruasjon. men det gav seg ganske så raskt....regner med at det kanskje kan vere noen gamle rester eller noe jeg aner ikke...men...bekymrer meg ikke mer nå...siden det er gått over....hadde det vedvart hadde jeg snakka med legen...
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 ja,det er veldig normalt,selvom ikke alle får det..dette skjedde med meg i uke 8 ca..men gikk over med en gang,nesten..ikke ha mer sex hvis dette skjer..legg deg heller ned å slapp av=) alt er bra=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå