Gå til innhold

noen som først fikk vite at de var tvillinger ved ordinær ul?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble plutselig slått av tanken i uke 10,at det kanskje kunne være to.å nå er jeg så nærvøs og spent før ul om ca tre uker.

noen som vil fortelle noe om det?var svangerskapet frem til ul noe anderledes,eller var det noen av det samme som ved "vanlige" svangerskap?

Fortsetter under...

Jeg fikk først vite det ved ordinær ultralyd i uke 18, men jeg burde ha forstått det før... Graviditetssymptomene kom ikke tidligere (helst litt senere), men når de først kom ble jeg ekstremt kvalm og elendig, orket absolutt ingenting. Fikk også tidligere mage (men jeg tenkte at dette var sikkert normalt siden det var svangerskap nr 2). Hadde problemer med å skjule magen fra ca uke 9-10, og mener jeg brukte gravide-bukser fra dette tidspunktet.

Hei!

Vi fant ikke ut at det var 2 før på ordinær ultralyd i uke 20... Hadde ikke tenkt tanken før, så det var litt av et sjokk:-) Vi begynte bare å le, og trodde jordmor tullet med oss!!! Fikk ikke noe særlig mage før etter ultralyden, men da vokste den enormt fort! Nå i uke 28 ser jeg veldig høygravid ut!

Det eneste jeg stusset litt på var at jeg syntes livmoren var kommet litt langt opp i forhold til hvor langt jeg var kommet på vei... Men tenkte at det nok var normalt når det var 2. svangerskap. (Eller at jeg kanskje var kommet en uke lengre enn jeg trodde...)

Masse lykke til på ul ihvertfall:-)

Klem

hørres ut som meg dette...har lurt på om jeg har tvillinger i magen. Jeg er kun 12 uker på vei, men det ser ut som jeg er 5 mnd på vei. Er mitt andre svangerskap, så jeg trodde at det var normalt at en er så stor....hmmm. Har brukt gravidebukser siden uke 7....og jeg kjenner livmoren veldig godt, er litt usikker på om det er den jeg kjenner da....men men

og jeg er mye mye mer trøtt og kvalmen en da jeg gikk med min første.

hmmm......

Jeg fikk vite at jeg ventet tvillinger allerede ved 10. uke.

Jeg bor i nederland, og her har de mye tideligere kontoller.

Det var helt utrolig gøy, og jeg klarte ikke annet enn å få latterkrampe da jeg så de to små klompene inni magen min. Fikk mage allerede etter 8 uker, men tenkte ikke noe over det. Kvalmen min er til å holde ut.

Lykke til på ultralyd

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...