Gå til innhold

Ha-ha, noen som blir gravide i dette huset iallefall....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat funnet ut at chinn`s min trolig er drektig.... Jaja, da kan jeg vente noen mnd så har jeg iallefall noen babyer i huset!!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahaha,, så gfår du noen å dulle med ja:):)

åssen ligger du ann i løypa??

Skrevet

Grattiss!!!!!! Prøvd å "få tak i deg" her inne se, men alltid for sent ute ;-) Hvordan føler du deg...?

Ikm den 5, men ingen tegn til ho... Men sånn som den tr`n min holdt på en stund kan jeg vel ikke forvente meg så mye..

Skrevet

jammen min har jo ikke vært noe bedre...

jeg er helt ødelagt, jeg har vondt i hele kroppen...ikke noe gøy..

men det er litt godt å vite att det skjer noe der inne..:):)

når tester du da????

Skrevet

Nei, det er sant, men ... Litt usikker. Tror jeg kommer til å leve i håpet en stund til, lever som en gravid så da gjør det jo ingenting... :-) I min lille fantasi-verden... Ha-ha... :))))

Skrevet

Hihi.... håper det er veldig smittsomt da ;o) Gratulerer som ekstra mamma :o)

Skrevet

ååå kan du ikke teste da, og bli med meg på 1.tri. og sept,termin klubb..!!!!!!!!!!!joooo tenk og koselig det hadde vært da:):)

jeg stemmer for att junesus tester...

Skrevet

Forsvant litt jeg, sambo tok over pc`n se, men nå sitter han å ser på hoppuka... :-)

Nei, tør ikke teste enda jeg assa! Må iallefall vente noen dager til, hvis ikke tr kommer da!

Aahh, hadde vært så suupert om det hadde klaffa nå, men da hadde det vært ren flaks. Fant ikke el heller se. Begynte å teste ganske tidlig, så hoppet jeg over testinga ett par dager, men kosa meg masse de to dagene, så begynte jeg å teste igjen, men fant ikke el da heller.. Hmm, får håpe el var de to dagene!!

Skrevet

jeg har heller ikke funnet el når jeg har testa,,..men sex annenhver dag har gjort susen,hihi:):)

håper bare lille rosin sitter der den skal..

jeg skal til legen og kreve tidlig ul til fre, både glede og gruer meg ja:):)

Skrevet

Åå, ja, det bør du glede deg til vetu, det er så utrolig spennende!! Man glemmer ikke det øyeblikket man ser nurket for første gang!! :-) Hvor langt er det du er da egentlig?

Klem klem

Skrevet

hehe ikke mere enn 5 uker eller noe..så å mye de kan se er vell heller lite tror jeg,,jeg vill bare se att det vokser eller att alt er greit..

håper det blir, for nå har jeg ikke klart og dy meg, jeg har begynt og kikke på bebis ting,,hihi:)

Skrevet

He-he, ja, det forstår jeg, jeg er ikke gravid engang å titter på baby ting jeg å ;-)

Ja, det er lissom betryggende å få en leges synsperspektiv, bra å føle seg trygg!!!

Skrevet

du er kansje ikke gravid heter det;):)hehe.

var inne på barnas hus, den senga og skapet og komoden var ganske fine, og billig..den senga det er bilde av på siden her..

og den røde vogna m tre hjul var og fin..hehe..

men får vell vente litt ja:)

Skrevet

Ja, heter kanskje det, men.... hi hi, uff, jeg håper så inderlig assa!!!!! Prøver å ikke tenke på det, men det ligger som klistra i hjernen, og det er IKKE bra. Vil ikke at det skal skje sånn psykisk ubalanse igjen, he he, begynner å bli sinnsyk å vetu...... :-)

Det er jo lov å titte da!! Må jo sjekke ut hva som er på markedet, husk at jeg stemte på deg vetu, på den tråden om hvem som skulle bli gravide, så dette er skjebnebestemt!!!!!!!!!!!! :-) Da får du valgt ut det beste, for kun det beste er godt nok vetu, he he :-)

Skrevet

Oj, Suss@, visste du at du var på 5.plass ved å poste flest svar eller???? He he

Skrevet

hahaha vor finner jeg det???

ivrig jeg ser du;):)

Skrevet

Ja, det skjønner jeg, he he :-) Vet ikke helt hvordan jeg kom inn på den siden jeg, tror jeg gikk på debatter også sto det enn link der, og du var høøøyt i toppen ;-)

Skrevet

hahahaha jeg ler meg i hjel:):):)

så forbanna typisk meg da...

Skrevet

haha jeg fant den., du må skjerpa deg, du var jo ikke på lista ei gang,,hihi;):)

Skrevet

Nei, jeg var visst ikke det, hehe, ta sånn skikkelig bim maraton snart tenkte jeg!!! Svare alle som sender inn her å sånn, SKAL ha lagt inn flere innlegg enn deg lissom, hehehe!!

Skrevet

Nå som du har kommet så langt syntes jeg du skal slå skikkelig til ass, å banke deg inn på en sikker 1.plass!!! Hehehe

Skrevet

hehehe ja det syntes jeg du skal gjøre, vi kan kansje lage en liten konkuranse...hehe:):P

Skrevet

Nja, jeg føler at jeg har en veeldig lang vei å gå.... He he, men syntes du skal kjempe deg opp i lederstillingen assa... Kanskje du får en premie eller noe :-) Ha ha

Skrevet

ØY!!!! Nå er du fan meg på 3.plassen assa!!! Og nummer 18 i de som starter flest tråder!! Hehehe. Herjer bim du!!! :))))

Skrevet

hahaha jepp det er meg det ja:);)

så nå må du henge på;):)hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...