Gjest Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Sa legen eller jordmor hvofor dere burde sykemeldes? Trodde kynnere var helt normalt.. Har kynnere veldig ofte,kommer ofte uten om anstrengelesr også.. Blir glad for svar. 28+1
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Tror det er veldig individuelt om en trenger sykemld pga kynnere. Kynnere er jo forsåvidt helt normalt å ha til en viss grad. Dersom en har et arbeid med my anstrengesler, eller der en står oppreist over lengre tid kan det jo sikkert være aktuelt å sykemelde... Tror en må ta det opp med lege/jordmor. Sist sv.skap ble jeg sykemeldt pga hyppige kynnere, mye vann i kroppen og høyt blodtrykk. Men jobbet da som servitør, og gjerne 9-10 timer hver dag. Mye springing, bæring og stress. Har ny jobb nå, og er i uke 25 og fremdeles i jobb:) Håper å jobbe så lenge som mulig jeg da. Klikker av å gå hjemme!
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har blitt sykemeldt pga. kynnere tidligere pga. at jeg har fått det så tidlig i svangerskapet. Lege har da sagt at jeg bør ta det litt med ro. Har en litt stressende jobb og legen synes ikke noe om at jeg har hatt så mye kynnere i tillegg til at de som sagt kom tidlig i svangerskapet.
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Jeg begynnte å få kynnere i uke 14 å har hatt det jevnt og ofte siden da.. Det er utrolig ubehagelig. Hvofor sier legen min at det er helt ufarlig? ¨Har en lav stillingsprosent så jeg greier meg fint på jobb. men det er jo hardt me en 2 åring som jeg er hjemme med i tillegg.. Bare det ikke er farlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå