Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt usikker på dette her... Tror jeg er i ca uke 9, skal til lege først i februar. Har nå de siste dagene hatt kraftige blødninger, vondt i ryggen og underlivet. Er svimmel, trøtt og kjenner meg varm i hele kroppen.

Falt av hesten for ca ei uke siden...

Hva kan dette bety? Blir litt bekymret når det ikke gir seg.

Takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hadde tarr en tur til legen i og med at du har falt av en hest... men jeg har ikke så mye geie på dette...

Håper alt går bra med deg!

Skrevet

sterke blød, er ikke bra...

ta en tur til legen eller legevakta..

det ville jeg ha gjort..

Skrevet

Hei.

Dette hørtes ikke helt bra ut. Jeg ville ringt til legevakta allerede i dag. Lykke til - håper at alt går bra.

Skrevet

Om du i tillegg til kraftige blødninger også har vondt i rygg og mage + at du føler deg varm ville jeg ringt legevakt/gyn. med en gang! Huff! Lykke til! Skal tenke på deg!

Skrevet

Har ringt til legevakta. Fikk beskjed om å ta det med ro (som om det går, med 8 hester... :)) og vente å se om smertene og blødningene ble værre.

Så tidlig i svangerskapet var det visst ikke noe å gjøre uansett... Er dette en abort, måtte det "gå sin gang"... Får ta kontakt med fastlegen i morgen, visst det ikke blir værre. Huff, ble litt lei nå...

Takker for svarene!

Skrevet

Uff! Men det er vel som de sier ikke noe å gjøre så tidlig, om det er noe galt. Håper spira er godt festet og at det går bra. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...