Gå til innhold

Dette med fosterbevegelser på slutten???

Anbefalte innlegg

Babyen min har vel alltid vært ganske rolig, men har alltid hatt perioder med full action,spesielt om kveldene. Nå kjenner jeg daglig liv, men liksom ikke spark som før,bare litt smådytting. Det kan være stille i flere timer, så noen dytt, også stille igjen...er 5 dager over termindato. Var til UL for en uke siden og da var alt fint, men synes det er blitt mye roligere de siste dagene....er det normalt...??det begynner vel å bli trangt der inne også??? er så usikker...det er jo liv hver dag, bare anderledes liksom...noen som vet reglene for dette med bevegelser sånn mot slutten??

Fortsetter under...

Jeg er dritt lei...også frustrert da legen mente jeg kom til å føde før helgen...har 3 cm åpning og ble strippet...så jeg ble så skuffet når det ikke har skjedd..idiot av en lege å si sånt!!. terminen er 2 januar, menstermin 24/12...men nå er jeg blitt syk(forkjølet/influensa) så nå passer det godt at jeg ikke har født..

Annonse

Samme her. De friske sparkene jeg kjente før er borte. Kjenner mer dytt nå, er ikke så rart, er jo veldig trangt inni der. Så lenge du kjenner noe så er nok alt i skjønneste orden. Skjønner ikke at de gidder å være inni magen lenger jeg, min er hjertelig velkommen ut, 5 dager over termin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...