Gå til innhold

Da har jeg offisielt gitt opp fødsel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

At legene kan påstå noe så teit at jeg liksom skulle føde innen 2 døgn...kyss meg i ræva!!!5 døgn er gått og aldri har jeg hatt så lite kynnere og masrier som etter strippinga på tirsdag...så nå har æ gitt opp....denne ungen har visstnok bestemt seg for å bli der inne..jeg vet jeg bare er 5 dager over termin, men 2 uker over menstermin og det stresser meg jo litt....skal tilbake til sykehuset i morra...og da håper jeg de tar vannet.....kunne gjort det sist, men legen vurderte det ikke som nødvendig da jeg var så¨moden at jeg som sagt kom til å føde innen 2 døgn....drittlege

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffa... men se det på den lyse siden, snart har du nurket i armene :-) Jeg gikk 11 dager over ul-termin forrige gang og 4 uker over menstermin. Trodde gutten skulle være kjempestor, men han var helt perfekt, 3300 gram :-)

Vet du hva du får forresten?

Skrevet

Jeg også.... Er 12 dager over UL-termin, 23 dager over mens-termin idag, og har vært gravid siden desember 2005!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Syns i grunnen at det snart er min tur til å føde nå;-)

Skrevet

vi tror det blir jente...og hun blir større og større....3500-3600 for en uke siden, nå sikkert 200 g mer så hun er stor nok...sist fikk jeg en baby på 3200g til termin ....så vektmessig er hun jo klar....KOM UT NÅ!!!

Skrevet

ok du har litt mer å klage over...skjønner vi er flere i denne kategorien...hvordan holder dere det ut??

Skrevet

Jeg har no ennå 4 uker til termin, så jeg tar det helt med ro, er klar for å få ut ungen, men ikke klar for å føde hvis du skjønner,,, he he :-) Men sånn vekstestimering er ofte ganske unøyaktig, så tror ikke ungen din vil veie noe særlig mer enn forrige gjorde. Dessuten er jo ikke 3500-4000 gram mye, det klarer du fint som er andregangs. Men håper fødselen starter snart så du får møte jenten din, å gå over tiden er helt grusomt ja :-D

Skrevet

jeg har gitt opp jeg også!! trur ikke hun kommer til å kommer ut frivillig.. skjer jo ikke en dritt her... jaja.. blir hvert fall satt i gang 15., og det er jo 'bare' en uke til.. :( så får jeg heller ligge på sykehuset hele den ENE uka svigers er på besøk.. så kjedelig! de bor i australia, så det er jo ikke så ofte vi får se dem, liksom!

Skrevet

Uff da rockesmurf... Jeg for min del våknet med feber, hoste, snørr og munnsår, så synes det topper seg litt vel nå. 11 dager igjen til ul-termin og jeg vil bare få ut denne ungen slik at jeg kanskje kan begynne på litt medisin for hosten. Hostet i 4 uker før jul og fikk da ikke medisin, for jeg tåler ikke pencillin og det jeg kunne få i stedet for pencillin var ikke anbefalt å gi til gravide. ARGH!!

Skal til andre runde med modningsakupunktur på tirsdag, og håper egentlig at jordmor stripper meg også da... Så får vi håpe at vi begge føder innen kort tid!

*trøsteklem*

Skrevet

er bare 1 dag på overtid,men har en følelse av at ongen aldri kommer...

er så driiitttlei av å være grvid nå¨at ÅÅÅHHHH!!!!

dette har vært verdens lengste dag,og frykter at de neste blir enda lengre om det ikke skjer noe SNART!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...