Gå til innhold

Noen som vet hvor mange forsøk det er vanlig å ha før det klaffer?

Anbefalte innlegg

Hvis vi skal ta behandling (ICSI) privat, tror jeg vi kjøper en 3 pakning......for de fleste må vel ha flere forsøk?

Noen som vet gjennomsnittet på hvor mange forsøk man trenger? Dette er jo selvfølgelig individuelt, men jeg bare lurer bare på hvor gode resultater de har med prøverør.

Fortsetter under...

Hei Bella

jeg mener de sier at prosentvis lykkes over 70 % i løpet av 3 forsøk.

De ønsker ikke (i hvert fall ikke i haugesund) å si noe om prosent sjanse pr forsøk, da det avhenger av flere faktorer som alder, diagnose osv

Husk at 70-80 % er kjempebra tall. Jeg synes først at det var litt fælt, men av disse 70-80 er det jo ingen som har klart det selv i naturlig syklus.

Lykke til med videre behandling. Det kommer til å gå så fint!!

Klem.

Dette er veldig individuelt, ja. For noen er det full klaff på 1. forskøk, mens andre trenger mange innsettinger (Jenny Jensen hadde 10!). Noen opplever pos. test, men mister igjen og andre lykkes aldri....

Hvilken kategori vi befinner oss i vet vi heldigvis (?) ingen ting om.

Lykke til!

Annonse

70-80% er jo veldig bra :-) Og så er derjo folk som trenger flere enn 3 forsøk så mange som klarer det på nr 4 eller 5...så dermed er det veldig mange som lykkes ved prøverør. Men jeg er glad for å lese at så mange klarer det innenfor den rammen på 3 forsøk, oppløftende lesing :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...