Gå til innhold

Er det flere her inne som har mann som jobber i nordsjøen eller på båt?


Yulia

Anbefalte innlegg

Min er på plattform og reiser ut på onsdag... han er borte 2 uker og hjemme i 4. Når han reiser nå er jenta vår 15 dager--- jeg er spent på hvordan det blir å være alene... noen som har gode råd og erfaringer? :o) Jeg føler meg jo ganske bortskjemt som har god hjelp i ham hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen min er ikke på sjøen, men svarer deg likevel da vi har noe til felles da mannan min er skuespiller og er på turnè store deler av året.

Han drar ut morgen, lillen er 4 uker gammel og vi har også en jenta på 2 år.

Gruer meg for å klare begge ungene alene, han har jo både lvert og hentet i barnehagen disse dagene han har vært hjemme.

Må passe på ungene sammen, den største vil prøve seg på den nye, noe som er helt normalt - men veldig skummelt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarar jag också fast min inte heller jobbar på båt.... men han reser endel med jobbet och eftersom vi bor utomlands har vi ingen familj i närheten. Blir ensam första gången nu i mitten av januari. Då är lillen 4 veckor och jag är lite orolig för det. Ska nog gå bra, men hade varit skönt att ha någon i närheten ja.... Hitills har vi hjälpts åt mycket så det blir lite konstigt att vara ensam dygnet runt. Eftersom detta är vår första är jag ju fortfarande osäker och orolig för honom ( babyn alltså, mannen klarar sig nog ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...