Gå til innhold

stakar trenger han noe vann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 uker gammel og forkjølet hoster nyser og det surkler når han puster. var hos legen og de fant ut at det var en helt vanlig forkjølelse.

det jeg lurer på er om det kunne være lurt å gi litt vann på flaske til han. han får både mme og mm ellers men trenger han mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skader jo ikke å gi ham avkjølt kokt vann. Spesielt bra hvis han får feber m.t.p dehydrering. Men han får jo mye veske gjennom mm og mme også

Skrevet

Ha samme temperatur på vannet som du pleier å ha på melka.

Kan få vondt i magen av kald drikke.

Skrevet

var det jeg tengte på, barn og voksne sbør jo få i seg mer væske når de er syke. m. t. p dehyderering.

og da lurte jeg på om disse små trenger mer væske de å. eller om dette vil gå utover deres "mat" intak. for om de får nok vann i mme og mm så skal det jo ikke være nødvendig med vann da?

Skrevet

jeg ville gitt han helt svak svak kamille te.. ( fra helsekost s det garantert ikke er koffein i det) .. det gjør at han slapper av og sover bedre og i tilleg beroliger et magen.. og han får i seg væske;)

eller vann da:)

uff.. god bedring til lille mini;)

Skrevet

Jeg har hørt at når de er såpass små kan de få mer enn nok væske gjennom mm:)

Skrevet

De trenger vist ikke mer veske enn mm når de er så små. Da Isack var syk i den alderen, ga jeg har pupp veldig ofte, sånn at han fikk i seg masse veske. Samtidig får han jo masse kos og nærhet:) Ga han ikke vann før han var rundt 5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...