En prins til :0) Skrevet 7. januar 2007 #1 Del Skrevet 7. januar 2007 Hei! Vi er et par på snart 35 (jeg) og 39 som skal bli foreldre fant vi ut her om dagen... Jeg trodde ikke jeg kunne få barn pga hva en lege sa til meg en gang for 8 år siden så jeg vet ikke akkurat hvordan jeg føler det nå... Er utrolig glad, men livredd for å miste barnet. Går med mange blandede følelser gitt..Jeg er førstegangsfødende og han har to nesten voksne barn. Han husker ikke så mye fra de to første så han føler seg som førstegangs han også :0) Jeg har termin 10.sept hvis alt går bra og . Da vi ikke våre venner bor langt unna hadde det vært så koselig å treffe noen som bor i Oslo og som vi kan tilbringe kvelder og helger sammen med en gang i blant. Vi bor på Åsbråten i Oslo. Koselig om dere bodde like ved :0) Min kjæreste er også en del ute og reiser så jeg er en del alene. Hyggelig om det er noen som har lyst til å bli kjent med oss :0) Venter spent på svar :0) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7681145-s%C3%B8ker-vennepar-i-samme-situasjon/
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #2 Del Skrevet 7. januar 2007 Kan du ikke ta turen innom et av våre BIM treff? Så treffer du mange av oss som er i samme situasjon som dere. Foreldre for første gang, og er over 30 år. Vi er en artig gjeng med hormonelle damer, som ler mye og gråter en tåre til reklamefilmer og triste animasjonsfilmer.. men vi har selvironi og kan le av at vi henger oss opp i hvordan håndklærne henger på badet... Neste treff er 25. januar på Egon Byporten. - Vi pleier å møtes rundt halv fem og skravle til vi er trøtte... Du er selvsagt hjertelig velkommen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7681145-s%C3%B8ker-vennepar-i-samme-situasjon/#findComment-7685678
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå