Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte bare på hvordan el skal kjennes ut?

Jeg går nemlig på p-piller, men har hatt omgangssyka med oppkast og diare de siste dagene. Jeg tok pillen kl 23.00 torsdag kveld og kastet opp 2 - 2,5 time senere, så kastet jeg opp igjen og igjen og hadde diare flere ganger hele natten.

Det var den første pillen i uke nr 2 på brettet. Neste pille glemte jeg, men tok den neste morgen innen 12 timers fristen. Men jeg har kjent sånn stikking i begge eggstokkene, men mest den ene, og når jeg hoster, ler eller nyser kjenner jeg det ekstra godt. Det pleier ikke være sånn ellers. Dette varte bare i går og i forgårs. I tillegg fikk jeg ekstra mye utflod. Kan dette ha vært eggløsning selv om jeg går på p-piller?

Jeg har jo ikke hatt sex i det siste da jeg har vært syk, ikke er jeg prøver heller. Men bare lurer, kan eggløsning virkelig komme så lett? Vil ikke bli gravid nemlig :-S.......ikke før om en liten stund hvertfall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte forresten å si at når jeg telte meg fram på pille-brettet så var det jo 14 dager til neste mens. Er det sånn at hvis man mot all formodning skulle få eggløsning selv om man går på pilla, kommer den da til "riktig tid" (det der 14 dagers greiene) også? Er ganske blank på dette jeg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...