Gå til innhold

Hvor mye veide dere før svangerskapet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Før mitt forrige veiden jeg 56 kg (er 174 høy), og endte opp på nesten 100kg! Jeg tuller ikke!! Var gedigen, og ikke var det mye vann heller, bare fett:) Raste ned til under 50 kg før sønnen min var et år pga amming. Stabiliserte meg på ca 65-68 etter et par år. Det veier jeg nå og, men tørr nesten ikke tenke på hvor mye jeg kommer til å veie denne gangen! Huff! Får spise sunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegt veide og veier 65 kg. Til tross for jul og greier, har jeg ikke lagt på meg ett gram....er 7+0 i dag!!=)

Med de to barna jeg har fått tidligere la jeg på meg 10 og 12 kg, å jeg tenker ikke å legge på meg så mye mer nå heller.....håper jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide og veier fremdeles 77 kg, ikke superslank akkurat men helt middels, jeg er 1,69 høy og har alltid trena og vært i god form så føler meg bra jeg:) Føler magen har begynt å komme de siste to ukene(har alltid hatt flat mage, pærefasong!), gleder meg til å se gravid ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veier 58 og en halv jeg. Gjør det enda, men er bare 6+3 på vei også da så det er igrunnen ikke så rart. Ved mitt forrige svangerskap var jeg tyngre i utgangspunktet og endte på 85 kilo (la på meg 25!!). jeg er 1.64 høy, så det ble endel ekstra å bære på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 67-68 kg og er 176 høy.......

 

Nå er jeg i uke 36 ( sniker litt her inne hihi) og veier 88,5!!!!

Yaiks!!!!

 

Veide det samme før forrige svangerskap og da veide jeg 94 ved fødsel.

 

Etter 4 mnd var jeg på 60 tallet igjen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 1.72 og veier 57 kilo. Har ennå ikke lagt på meg, selv om jeg har spist ufattelig mye... Er 8+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.75 og veide 62 kilo. Nå 11 uker på veg veier jeg 66. Lagt på meg 4 kilo til tross for kvalme og oppkast...

Tenk hvis det er to der inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff jeg føler meg enda større nå som jeg leser om at alle er mellom 50 og 70kilo. rene lettvektere:) jeg er da en tungvekter på litt over 100. var det med forrige svangerskap også,men gikk ned 13 kilo før jeg la på meg 20.. totalt la jeg dapå meg 7 kilo. lurer på hvoran det blir denne gangen. (jeg gikk ned 25 kilo på 3 uker etter fødselen sist,men de har sneket seg tilbake i løpet av 2 år:( )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 65 kg før forrige svangerskap, og var pga. kvalme og oppkast nede i 58 kg etter fødselen.

Nå veide jeg 59 kg før svangerskapet, er 7+4 og vet ikke helt hva jeg veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første barn veide jeg 66 da jeg ble gravid og endte opp på 81 før fødsel. Var 75 kg da jeg kom hjem fra sjukehuset og etter 6 mnd var jeg nede på 66 igjen. Da jeg ble gravid denne gangen veide jeg 60, veier det samme ennå og er i min 11. uke. Som sist la jeg ikke på meg noe før etter 12 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veier 88 kg. Har lagt på meg 1 kilo og er i uke 7-8. La på meg 20 kilo med forrige, og har kunn klart å ta av 6....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist veide jeg 72kg før svangerskap. gikk ned å dagen jeg skulle få babyen veide jeg akkurat 72 kg igjen:) 68 kg dagen etter. dette er 4 år siden, sukk. er 10 uker nå å veier 83 kg:( spent på hvor ille dette blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 1.70 og begynte på 78 kilo.

Er nå ca 75 kilo.

Greit å ikke legge på seg altfor mye enda, er 9+6 idag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sist gang begynte jeg på 86 og ente på 109kg.. denne gang begynner jeg på 82kg og har nettopp tatt av 15kg,går på grethe rode og har tenkt å forsette med det så jeg ikke legger på meg så mye denne gangen. er nå i uke 9 og veier det samme enda.. varierer på 82-81kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var 60 kilo. er 160 cm. nå har jeg lagt på meg 4,5 kilo så langt og er i uke 24. :) dette er min første som kommer! hipp hipp HURRA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier det samme nå som da jeg ble gravid. Vier 74 kg og er 173 høy. Bruker 36-38 i bukser, så er egentlig fornøyd med vekta;) Begynner nok å legge på meg nå snart!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 169 høy og veide rundt 55 før jeg ble gravid, men har gått ned til 52 nå. Litt bekymret for det, men er bare 6+3 på vei, så regner meg pila peker oppover igjen snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 75 og er ca 1.70 cm høy. Nå er jeg 7+0 og veier 76 kg.

Sist gang jeg var gravid veide jeg 83 til å begynne med, og endte opp på 98 kg. Håper å ikke bli like mye denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 175 og veide 64 før svangerskapet. Nå veier jeg ca 61 kg, på grunn av lite matlyst. Men regner med kiloene kommer tidsnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før Tobias veide jeg 60 kg - gikk ned til 52 de første to ukene....men alt i alt lå jeg på meg 17 kg det svangerskapet (stoooor mage med mye fostervann + mye vann i kroppen)....

 

Denne gangen var jeg 58 kg før jeg ble gravid og er så langt nede i 53 kg. Er 11+3 i dag.

 

Er 166 cm høy forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...