Gå til innhold

Kjenner dere personer med lange dobbeltnavn som bruker begge til daglig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva heter de evt? Bruker de begge navna til daglig?? Vurderer å gi min datter et slikt navn. 13 bokstaver tilsammen. 7 stavelser. Vil bruke begge til daglig. Går det bra tror dere?? Vil ikke si hva navnet er fordi få andre har den kombinasjonen...:) men hver for seg er det to vanlige navn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har langt fornavn, dobbeltnavn. Har brukt hele navnet fram til et par år siden da begynte jeg å bruke kun det ene. Bruker begge når jeg ringer offentlige kontorer, skriver under osv. + familien bruker begge

Skrevet

Ja,vet om 2 brødre som heter Agaton Maximillian og Langundo Augustin.

De bruker begge navnene hele tiden,fine navn,men slitsomt i lengden.

Skrevet

Hei. Dattra til venninna mi har dobbeltnavn som er på tilsammen 16 bokstaver.(7 + 9). De bruker begge navnene. Det er nok bare en vanesak det der. Jeg syntes det var litt "rart" til å begynne med, men nå hadde det jo vært litt rart uten. Så gi datteren din to lange navn om du har lyst. =-)

Skrevet

Takk for svar :) Flere som vil si noe om dette?

Skrevet

Sønnen min heter Lars Håvard, men jeg synes navnene klinger så bra sammen, at det ikke blir for tungvint å bruke begge til daglig.

Ellers kjenner jeg ei Maren Elisabeth og ei Karen Sigrid, de bruker også begge navnene sine til daglig.

Skrevet

Sønnen til noen hyttenaboer ( av mine foreldre) heter Reidar Fredrik, begge navn blir brukt, og det er to navn som er veldig tunge sammen. Ellers så kjenner jeg en Lars Christian, som passer mye bedre sammen ( kanskje hva man er vant med?) Velg navn som går bra sammen! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...