Gjest Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Flere som egentlig burde ha ryddet, vasket og gjort andre kjedelige ting?? Men som heller landet foran pcen?? Jeg trenger et spark bak ;-)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 jepp, du aner ikke å jævlig det ser ut her,,hehe.. men jeg har så vondt i kroppen att jeg orker ikke,får heller hjelpe smbo litt av å te..hehe
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Ja, jeg har også ting å gjøre-... Men barejeg får vasket 3 masiner med klær så blir jeg fornøyd!
Måånestråle Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 JA! jeg burde virkelig ha jobbet litt, men her sitter jeg inne på bim i stedet....
*Mysillen* Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 hehe...sitter som limt fast til stolen her jeg...hehe
Canutte Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Jepp huset ser ikke ut egentlig, sitter foran pc`n og lader opp til å ta fatt på hus arbeid, men kan ikke akkurat si at det er så fristende!
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Jeg drar hjem til mamma og får middag i stedet jeg....
melkekua™ Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Fikk gjort masse igår jeg da .... hihihi! Men har en del jobbeting å gjøre...blææææææ...så egentlig hadde jeg trengt et tupp i ræva! Hehe!
Nela Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 Ja, huff. Er så lat i dag. Kanskje jeg er heldig og får litt ekstra energi etter middag... *håper*
Guttejenta Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 Eg venter med husarbeidet te samboeren min har våknet.. han sover nå siden han ska ha nattvakt på jobb fra mandagen... Her sitter eg å pønske ut en plan for å få samboeren med på ommøbleringen ikveld Håper eg klarer det!! *knis*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå