Gå til innhold

Spesiell barnehage i Tønsberg

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg var på BUPA barnehagen med sønnen min i fjor våres og det fungerte veldig greit. Han var der fra 09:15 - 13:00 hver dag. Ble hentet med taxi hver morgen og kjørt hjem igjen om ettermiddagen, bortsett fra de dagene hvor vi skulle på møter med BUPA på samme dag. Men hvis du spesifiserer spm litt, så kan jeg kanskje hjelpe deg med bedre svar.

Hun skal være der 3 dager i uken. Fikk dere noe ut av oppholdet?

Her går det mest på usikkerheten hennes, hun tar ikke til seg ros i av de voksene i barnehagen, men hun lyser jo opp her hjemme når jeg roser. den jenta de forklarer meg er ikke den jeg ser hjemme.

Var på møte i barnehegen nå igjen, og da var det om at de hadde ikke sett noe forandring.

Hva forventer de da så lenge det ikke har blitt satt noe til verks.

Er lei hele barnehagen, føler enn så lite verdt som mor.

Sa hva jeg mente nå, om de ikke kunne si hva jeg kunne gjøre som mor enn å sitte bare å rakke ned på jenta mi.

Føler meg så misslykka som mor.

var du der mye ? Så at man skulle være der første uken, men etter det? Er det mye tid du må bruke på det selv? vet jo at det er mitt ansvar også, men jeg må forberede en del pga dette, så greit å vite.

• 2 uker senere...

Hei!

De er veldig hyggelige og behjelplige i BUPA barnehagen. Og de er veldig der for å lytte til deg og hva du mener jenta de sliter med, det vil jo også bli et samarbeid mellom BUPA barnehagen og den barnehagen jenta di går i nå. De fra BUPA vil være i deres barnehage å observere jenta di ved flere tilfeller mens hun er i barnehagen. Vi sleit litt med vår barnehage og var veldig frustrert over hvordan de hånterte sønnen vår, men det tok BUPA barnehagen tak i for oss. Vi jobber fremdeles tett med BUPA for å finne de rette tinga som skal virke for sønnen vår, har hatt veldig utbytte av å være der.

Følte også at BUPA var med på å styrke oss som foreldre og støtter virkelig oppunder hvordan vi er og hva vi gjør.

Er egentlig ikke så mye å forberede seg til, de vil spørre om hvordan du opplever jenta di og da er det jo bare å fortelle.

Håper det var linjer til litt hjelp da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...