Gå til innhold

vondt i hele kroppen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen andre som føler de har hatt verdens hareste treningsøkt?

jeg er så lemster i magen, og hele kroppen er trøtt...

ikke noe gøy.:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vondt i kroppen, ja:) Spesielt i puppa! ekstremt ømme! Når har du termin?

Skrevet

ja, men i puppan har jeg mest vondt om natta,(bank i bordet)men jeg er så lemster i magen, er du det??

har termin 12.09.2007

Skrevet

Av og til. Og nedover låra(?)

Utrolig morro da vi testet i går! Testet med strimmel fra billigtesten, og der kommer jo kontrollstreken opp alene med en gang, så jeg gikk ut til sambo og sa at neida(var såååå skuffa!)... så gikk jeg inn igjen og da hadde det kopmmet en svak strek...hentet sambo, streken ble sterkere, og etter 5 min var den omtrent halvparten så sterk som kontrollstreken. Først da leste vi bruksanvisningen:) Så tok vi en til. samme resultat:) I dag har jeg tatt tre (!) Alle positive selv om streken er en god del svakere enn kontrollstreken. Hurra! Har termin 16.sept. Nesten samtidig det:) Hvordan reagerte mannen din? Er du litt roligere nå ang den lille blødningen?

Skrevet

ja litt roligere, for nå har jeg mye mere *gravid*symptomer, vist du skjønner...

gud så festlig...dere har prøvd litt?

sambo er helt vill han:):)han var jo nesten mere klar enn meg:):)

gleder meg til å begynne og shoppe jeg...

Skrevet

også er det godt med noen kjente fra bli gravid her,,HIHI..ble så ensom her...:)hehe

Skrevet

Jeg tok ut p-staven i beg av november, så vi har prøvd siden det. Ikke så veldig lenge. Jeg har jo en sønn på fem fra før, og da ble jeg gravid på p-piller. Tror sambo var litt redd det skulle ta tid for da ville det være lett å plassere skylda for å si det sånn:)

Litt overrasket over at det gikk så kjapt, egentlig, for etter noen uker inne på bli gravid tror man det er normalt at det tar laaaang tid. Men to pper og bare en m eggeløsning så satt det en liten astronaut:)

Prøvde dere lenge? Har du noen ønsker om gutt eller jente?

Skrevet

slutta på p-pillen i april, etter en sa.da ble jeg gravid på p-pilla.. så har vi prøvd siden, men ikke mere enn skjer det så skjer det..men de 3 siste mnd har det vært blodig alvor..hehe..

nei så lenege det er friskt sier jeg bare,..

men jeg har alltid sett for meg en jente og så en gutt..med bare ett år i mellom:):)

du da?

Skrevet

man svarer som regel de man kjenner fra før, så det tar jo litt tid å komme inn i et nytt forum... Men nå kan vi jo følge hverandre fra trimester til trimester. Det er fint:)

Skrevet

Jeg har jo en "stor" storebror fra før, han blir jo skolegutt før bebin blir født...Hjelp som tiden flyr....

Har lyst på en jente egentlig, men vet at om det blir en gutt så får jeg også akkorat det jeg har lyst på. Sambo vil også egentlig ha jente, for selv om sønnen ikke er hans sånn blodsbåndmessig, så mener han han har en sønn fra før. Men han blir også like glad uansett. Det er bare det at det hadde vært gøy med en av hver..Skal du ha de så tett er det bare å holde sengen varm:) Og så må du slutte å fullamme ganske tidlig så eggeløsningen kommer i gang igjen..

Skrevet

ja vet det,, hehe...

men meg og min bror er så tett, og vi har hatt det så utrolig greit oppover..hehe..

men du skal nok se jeg forandrer mening når det blir mere slitsomt enn jeg hadde teknkt meg i min helt fantastiske rosenrøde verden..hehe..

har du sagt noe til storebror ennå??

Skrevet

Venter nok en stund, blir så lenge å vente. For oss også...hihi:)

Har du fortalt det til noen enda?

Skrevet

nei bare meg og sambo og alle her inne som vet det...

hehe, det er litt rart for har ikke så stor trang til og si det til alle så lenge jeg kan snakke om det her...:)

Skrevet

Det hjelper å få det ut her, ja! Litt mindre skummelt å si det her. Tror ingen i min krets blir så sjokkert...har jo en på fem, og ferdig med utdannelse + i full jobb... Da burde de jo ikke bli så overrasket..

Skrevet

hehe, aj jeg er siste i vennegjengen som ikke har barn nesten, vi har kjøpt leil, ny fam.bil og begge har fast jobb og utdannelse..

så det er jo bare lille bebis som mangler i livet vårt:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...