Suretær Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 - og det var jo egentlig ikke så overraskende, men hun kom 5 dager for tidlig og DET er irriterende. For da dukker det samme problemet opp som sist, jeg og sambo er langt fra hverandre under EL. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!! Måtte bare få det ut!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 off, jeg trodde jeg hadde sent alle tantene av gårde.........vill,e hun ikke reise.....??:(dritt tante..neste pp kan ber du ho dra te he....:) hehe jeg skal komme inn her og skremme ho vekk faktisk...
Suretær Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 nei, hun ville tydligvis ikke reise. ganske frekt spør du meg når hun vet hvor uønsket hun er.. Hva med deg, har hun kommet igjen? har ikke vært her på et par dager så jeg er ikke helt oppdatert..
Suss@ med 3 gutter Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 nei jeg er gravid..johoooo:) skal te legen på fredag så da får vi se åssen vi ligger ann?
Suretær Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2007 HVA ER DET DU SIER?????? Så fantastisk! Gratulerer!! Åååå, nå er jeg så glad på dine vegne.. Hurra, hurra, hurra! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå