Gå til innhold

Jeg vet jeg er gravid når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jeg ikker har smakt alkohol på 2 mnd og det likevel kjennes ut som jeg har gått tre dager på fylla...

hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det kjennes ut som du har omgangssyke og kan samtidig trykke i deg sjokolade :P

Skrevet

Når det første jeg gjør når jeg våkner om morgenen, og det siste jeg gjør før jeg legger meg om kvelden, er å sjekke om det er noe nytt på BIM.

Skrevet

.....jeg går på vekta hver dag for å se om jeg har lagt på meg, omså bare litt!!!=) ( å jeg som nettopp har slanka meg 30 kilo....=P)

Skrevet

når jeg er hjemme fra jobb, og ikke starter MSN i frykt for nye spm på hvorfor jeg er hjemme.....

Skrevet

Når man sitter kl ett på natta og skreller sitroner og spiser ....hihi

Skrevet

man spiser riskaker og lager egg og bacon halv fire på natta

Skrevet

når en sitter å spiser honning melon på en lørdagskveld, istedet for å gomle i seg masse godteri =)

Skrevet

...jeg tar med meg farris bris på besøk en løsrdagskveld....

Skrevet

...når jeg begynner å gråte av å se på kavalkaden over fotball VM første nyttårsdag:) fire dager før ikm, det var da sambo forsto at det var noe på gang...hihi

Skrevet

Når man reiser på butikken et kvarter før det stenger for å kjøpe salat, og faktisk får personalet til å åpne salatbaren igjen etter å ha stengt den for kvelden:)

Skrevet

når de ellers så små puppene begynner å ligne på jur..

Skrevet

når det nyvaskede kjøleskapet lukter ille og mannen min må vakse det igjen...for femte gang på 1 mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...