PINUP Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Jeg er nå i min 24. uke, og har et stadig økende bekkenproblem. I dag har jeg imidlertid mest vondt i venstre hofte, ned mot rompa. Jeg har problemer med å bevege meg i det hele tatt, og det må man jo med to små barn i huset! Er det noen som kjenner seg igjen?
Frk. Vable Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Ja, kjenner meg veldig godt igjen! Men jeg har det problemet av og til med at bekkenet mitt låser seg, og da spesielt hvis jeg har sittet mye i ro. Får og vondt hvis jeg går eller står for mye, og da spesielt på hardt underlag som f.eks. på kjøpesentre osv. Må liksom finne en mellomting... Men både jordmor og kiropraktoren min anbefalte gode sko (!) og vrikke masse på rumpa!!!! Dette for å ha bevegelse i hoftene og bekkenet, for vi oppe i nord har en tendens til å bli alt for stiv, og bekkenet/hoftene er jo bevegelige kroppsdeler som skal beveges! Så jeg går her å vrikker og ser skikkelig dum og deilig ut..!!! hehe! Men for å være helt ærlig, så hjelper det faktisk litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå