Gå til innhold

Zoomer, HypoThyr og Loise sin skravletråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med ny vogn, Loise:) Det er iallfall skikklig kvalitet du har kjøpt. Og det er jo en sikkerhet å kjenne merket fra før.

Fanfare på ny, tre netter på rad for Nikolai nå (kan vel skrive navnet hans egentlig. De(n) jeg mistenker er innom her og leser litt, skjønner jo at det er meg uansett;) Han våknet riktignok 0545 i dag, men jeg fikk sove helt til 0745, så jeg er fornøyd. Nå har vi gått en times tur. Deilig. Vi har igjen noen innkjøp vi også, men vi har jo god tid. Vi bestilte oss stellekommode i går. Har ikke det fra før. I Oslo hadde vi et mikroskopisk bad så der måtte vi ha et slikt sammenleggbart stellebord. Nå gleder jeg meg til å ha noen skuffer tilgjengelig som jeg kan ha diverse utstyr i. Vi skal kjøpe noen møbler til det nye barnerommet vi så smått har begynt å pusse opp, men vi må se litt hvordan det blir først.

Gleder meg til å se nye bilder.

Jeg har aldri lagt ut bilder, men gjør det kanskje til uka. Jeg kan jo legge ut et bilde av det enorme magen min. Hihi. Og vi skal på 3D tirsdag, håper vi får noen fine bilder der.

Ha en fin søndag.

Klem,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Loise: har du bestemt navn forresten? (du skal slippe å si hva du evt. har bestemt altså...). Vi har noen forslag, men sambo er ikke så interessert i å diskutere. Og han har en eller annen sperre for at jeg skal si navn høyt, så jeg må skrive de ned. Raring.

Vi har tre-fire alternativer. Mine favoritter varierer litt dag for dag. Akkurat nå er jeg veldig glad i et sjeldent navn, men sambo er ikke helt med. Han liker navnet, men synes kanskje det er litt for spesielt.

Skrevet

Jeg har forøvrig blitt forkjøla nå. Har mistet stemmen. Men jeg har ingen feber og føler meg ikke så veldig ille egentlig. Det er jammen godt også, for jeg har ikke tid til å være hjemme fra jobb.

Skrevet

HypoThyr:

God bedring med forkjølelse.. Ikke noe moro, men godt at du ikke har feber og sånt også da..!!

Vi har ikke bestemt navn, men jeg har et forslag jeg liker for tiden.. Mannen har fått høre forslaget, men har ikke kommentert det særlig enda. Han er ikke flink å "jobbe" med temaet navn heller.. Jeg har hatt lyst å ha navnet på plass siden uke 25 jeg.Har hatt mange forslag som er forkastet av mannen.Og så setter han seg ikke ned og finner forslag selv.. jaja,, det kommer på plass før eller siden..

Gratulerer med 3dje natten på rad Nikolai ligger i stor seng!! Dette går riktige veien!!

Jeg har det flott for tiden. Koser meg med magen, og har bare 3 dager igjen på jobb. Så fredag er siste arbeidsdag for meg, da begynner permisjonen!!! Gleder meg... Bag'en er pakket, bilen er kjøpt, babyklærne er vasket, så det er ikke mye som gjenstår egentlig.. Bare få voggen i hus (den er hos svigers) og vaske sengeklær og re opp.. Tvillingvognen får jeg tilsendt til uken.. Og så må jeg ha litt nye gulpekluter og sånt.. Så litt dilling og sånt har jeg igjen å kose meg med - og det trenger jeg.. Må ha noe å bruke perm tiden på.. *blunke*

Og til helgen som kommer har jeg avtalt å gå og svømme med Carina og mamma'n min.. Det blir kos, og første gangen vi gjør.. spennende

Ha en fin søndag jenter,

34+5

Skrevet

HypoThyr: Så kjedelig at du er blitt forkjølet, men gratulerer så mye med at Nikolai sover bedre i stor seng. Husker da Isak var ca 3 mnd gammel så hadde har fortsatt god plass i vuggen sin, men han sov veldig dårlig i den. Da han kom over i sprinkelsengen sov han plutselig mye bedre, så kanskje det er det samme som har skjedd med Nikolai?

Jeg har forresten fått testet ut P&T vogna allerede - var faktisk ute på butikken dagen etter fødselen, for det var plutselig ganske tomt i kjøleskapet + at vi trengte noen ullbodyer i bitte små størrelser (hun bruker fortsatt str. 50). Er kjempefornøyd med vognen, og har allerede blitt stoppet to ganger av fremmede damer som lurer på hvilken type vogn det er osv... Må le litt av noen gravide damer der de studerer vognen først på avstand, og så kommer de bort og spør om både det ene og det andre :o)

Loise: Gratulerer med tvillingvogn! Det er veldig deilig å ha foreløpig i hvert fall. Isak blir litt utålmodig i vogn i lengden, men det blir han i den vanlige vognen også. Vi har foreløpig kun brukt vår på butikken, men gleder meg til det blir litt varmere slik at jeg kan får dratt på litt trilleturer med begge to...

Alle gutter/menn jeg kjenner synes det er vanskelig å snakke om navn o.l. før barnet er født. Det er jo ikke noe ordentlig håndfast for dem før babyen er ute... Mannen min måtte jobbes skikkelig med for å få han med på navnedebatten vår, men vi ble da enige til slutt. Synes han er litt rar, for da vi ventet Isak ville han ikke ha noen spesielle navn på listen (han strøk de kjapt ut), men med Eira hadde vi mange uvanlige/spesielle navn på listen. Han synes at en jente lettere kan slippe unna med et spesielt navn enn gutter...

Denne helgen har vi brukt til å slappe mest mulig av, og det trengte vi, føler jeg. Isak har våknet veldig tidlig om morgenen pga tennene sine + at han ikke klarer å sovne igjen dersom han blir vekket rundt seks-tiden av at Eira gråter. I dag våknet han først kvart på seks, men vi klarte å drøye den til ca halv syv før vi plukket han opp. Eira våkner jo på den tiden, for da er hun sulten. Jeg sto opp med Isak og Eira på morgenen i dag, for det er lenge siden mannen min fikk sove lenge, stakkars. Slitsomt å være våken etter kanskje fire timer med søvn med en baby som skriker (pga vondt i magen - nå vet vi ikke hva det kan være lengre, men mistenker at jeg hverken kan drikke kullsyreholdige drikker eller appelsinjuice) og en overaktiv Isak som etterhvert også begynte å trasse skikkelig på morgenkvisten. Jaja... i morgen skal jeg snike til meg et par ekstra timer med søvn mens Eira sover og Isak er i barnehagen, tenker jeg.

Dere får ha en flott søndagskveld og en fin uke!!

klem,

Skrevet

HypoThyr:

Hvordan går det med formen?

Zoomer:

Håper det går bedre med Eira,, at det var kullsyre eller appelsinjuice hun får vondt i magen av.. Sånn at det bare er å holde seg vekke fra det en stund..

I dag har jeg vært på jobb.. og har nå bare 2 arbeidsdager igjen.. Herlig.. Og jeg fikk vite at jeg beholder jobben... Det er nedskjæringer på jobb, og 5 vikarer ble oppsagt i dag.. Jeg er vikar også, men ble heldigvis beholdt!! Jippi!!

Ha en fin mandag! *34+6*

Skrevet

Zoomer: håper dere finner ut av hva Eira reagerer på, ikke noe morsomt når hun har vondt i magen. Og veldig moro at du har fått så bra tilbakemeldinger på P&T`n. Nikolai sier bare lillebror når han ser vogna. Jeg prøver å forklare at han også skal sitte der. Hehe...

Loise: gladmelding på jobb i dag, skjønner jeg. Det hadde ikke akkurat vært noen fin gave å ta med seg inn i permisjonstiden hvis du hadde mistet jobben. Sikkert en lettelse. Det er vel nedskjæringer både her og der på sykehusene rundt omkring nå om dagen.

Formen er ikke så allers verst. Fysisk føler jeg meg som vanlig egentlig. Har veldig dårlig stemme, men det går. Jeg har vært alene med Nikolai i ettermiddag, men han har vært en engel og ikke protestert på noen ting. Jeg skal ha han alene i natt så jeg håper han fortsetter trenden med å sove hele natta. Ellers ble jeg litt små bekymret i ettermiddag for jeg kunne rett og slett ikke huske at jeg hadde kjent noe til lillebror i magen i løpet av dagen. Jeg prøvde å kjenne etter litt, men lekte med Nikolai hele ettermiddagen, så det ble lite ro. Men jeg fikk noen minutter på sofaen og fikk kontakt:) Rakk aldri å bli kjempebekymret, men det er ganske uvanlig at han ikke har gikk seg til kjenne i løpet av en dag.

Nå skal jeg lage meg knekkebrød og presse litt juice. Og så inntar jeg sofaen, tenker jeg.

Klem,

Skrevet

Loise: Ja, flott at du ikke mistet jobben nå... Søsteren mistet jobben som vikar da hun gikk ut i svangerskapspermisjon, og det var skikkelig kjipt.

HypoThyr: Så deilig at formen er bedre... Jeg hadde forresten også ett par dager da Eira ikke sparket så mye, men hvis jeg la meg ned og kjente etter sparket hun som regel etter en liten stund. Det er jo ikke alltid man har tid/mulighet til å kjenne ordentlig etter om babyen sparker/beveger seg...

I går kveld gjorde mannen min og jeg en avtale: Samme hvor lenge Eira skrek/var våken skulle hun sove i vuggen sin - ikke på en av oss. Vi satt vuggen slik at en av oss hele tiden kunne ha hånden nede hos henne (for å hjelpe henne dersom hun mistet smokken), slik at hun hele tiden kjente at vi var i nærheten. Det fungerte!!! Hun skrek litt først på kvelden, men ble fornøyd igjen etter å ha fått mat. Selv om vi ikke sov kjempetungt når vi hadde en hånd nede i vuggen sov vi i hvert fall mye bedre enn når hun ligger oppå en av oss. Jeg fikk henne også til å sove i hele seks timer uten søvn, og da hadde jeg også tatt vekk hånden min fra vuggen i mange timer... Nå håper jeg virkelig at dette fortsetter, for da kan vi snike vekk hånden (slik jeg gjorde i natt) og få noen ordentlig timers søvn hver natt.

I dag har jeg også begynt å gi Eira bittelitt malt ekstrakt i håp om å kurere magesmertene. Tok bittelitt på smokken hennes og da sugde hun leeeeenge uten å slippe taket på den, så det var tydeligvis nammenam. For å få ekstra effekt på det hele blandet jeg ut en teskje malt ekstrakt i amme-teen vi gir henne, så da burde det bli litt futt i baken hennes hehe.

I morgen skal Eira og jeg på 4 ukers gruppe på helsestasjonen - synes det er litt morsomt, siden Eira kun blir tre uker gammel på onsdag... Opplegget der var litt merkelig da jeg gikk dit med Isak også... Håper virkelig at jeg får en hyggeligere barselsgruppe enn forrige gang - eller... de var for så vidt hyggelige, men vi var veldig forskjellige mennesker og to av dem (vi var fem totalt) flyttet fra bydelen ganske kjapt. Har kun veldig sporadisk kontakt med én av dem, og det er kun fordi hun har sønnen sin i barnehagen til Isak (men på en annen avdeling).

Nå skal jeg gi Eira litt mat, og så vurderer jeg sterkt å legge meg tidlig :o)

klem,

Skrevet

Zoomer: så bra at Eira roet seg i vogga si. Nikolai var også slik de første dagene at han helst ville sove på brystet. Jeg husker sambo på sjukehuset, lå med den vesle kroppen på brystet og armene stramt ned på begge sider av dyna. Han slappet veldig godt av da. Hehe... Tenk at Eira er tre uker i morgen allerede...Det blir sikkert moro å treffe jevnaldrende på helsestasjonen. Alle slike tilbud forsvant da vi fikk Nikolai (St.hanshaugen helsestasjon). Og vi flyttet jo også da han var fire mnd. Jeg er litt usikker på hvordan opplegget er på helsestasjonen her faktisk.

I dag er jeg i ingenmannsland faktisk. For i følge disse sidene slutter 2. trimester 27+6 og 3. trimester begynner 28+1... Men jeg kan vel være inne på dette forumet uten å synde heretter:)

Om to timer er jeg på 3D UL. Håper han ikke har lagt seg umulig til da...

Klem 28+0

Skrevet

Zoomer: Det med hånd i voggen var lurt. Hun bør jo etterhver lære seg å ikke sove på dere ja...

HypoThyr: Så spennende med 3D UL da... Fikk du se noen gode bilder?? Du er hjertelig velkommen på 3 trimester ja,, *klem*

Jeg er ikke helt i strøk i dag, og Carina har feber.. 40.1 grader i ettermiddag etter hun hadde hatt seg en lur.. Hun lå nok litt for varmt.. Jeg har gitt henne stikkpille.. Så nå sitter hun og ser på dvd og spiser litt kjeks..

Ha en fin dag jenter.... *35+0*

Skrevet

HypoThyr: Gratulerer så mye med overgangen til 3.trimester!! Nå er det vel bare jeg som er her "ulovlig" hehe... Så du hørte til St.Hanshaugen helsestasjon tidligere? Søsteren og da også niesen min hører også til St.Hanshaugen. 3D UL var noe jeg hadde veldig lyst til, men pengene strakk ikke helt til det, desverre...

Loise: Så synd at Carina er syk - det er slitsomt når man er høygravid. Husker godt hvordan Isak var uken før Eira ble født...

I dag har jeg vært på helsestasjonen og Eira har blitt målt og veid. Barselsgruppen virker også veldig hyggelig og en av de andre kjenner jeg litt fra før, for eldste datteren hennes går i samme avdeling i barnehagen som Isak. Eira ble veid og nå veier hun 3710 gram, og hun veide 3186 gram da hun ble født... Dvs en vektøkning på over ett halvkilo. Hodeomkretsen hennes hadde også økt med hele 3 cm, mens lengden ville de ikke måle før hun er 6 uker gammel (vi målte henne mandag i forrige uke og da var hun 52 cm lang, dvs vokst nesten 2 cm).

Ellers i dag har jeg fartet masse rundt, føler jeg... Var på posten og hentet en pakke, på KIWI og kjøpte bleier til Isak, på Barnas Hus for å kjøpe ett par småting, i flere klesbutikker, en garnbutikk og til slutt handlet jeg mat... Sliten nå, for merker at bekkenet ikke er helt som det skal...

klem,

Skrevet

Zoomer:

Du har virkelig fartet rundt i dag du ja.. Det må'n si.

Godt å høre at du har fått en litt koseligere barselgruppe denne gangen!

Eira vokser fint skjønner jeg,, det er betryggende.. Godt når de små får i seg nok mat...!!!

Klem

Skrevet

Zoomer: så fint at barselgruppen er bra. Ser ut til at Eira liker melken din også:) Og ja, vi hørte til St.Hanshaugen helsestasjon da vi fikk Nikolai. Bodde på Marienlyst.

Loise: Hvordan går det med Carina? Og deg? Og søstera di???

Jeg har lagt inn noen bilder i albumet mitt nå. Aldri gjort det før jeg. Et par bilder av lillebror og et av den største 28+0 magen dere har sett *hihi*....

Klem,

Skrevet

HypoThyr: Åh... så flotte 3d bilder!! Man kan jo virkelig se hvordan lillebror ser ut allerede... Hvor gammel er Nikolai forresten? Niesen min fyller to år den 23. april.

Jeg har blitt holdt våken i natt av en blanding av Eiras knyst pga hennes tette nese og mannen min sin snorking (han er forkjølet), så i dag skal jeg bare slappe av hjemme.

Skrevet

Nikolai blir 2 år den 10. februar.

Dårlig natt her også. Fikk først ikke sove pga lillebror, så måtte jeg vekke sambo noen ganger fordi det kom mange rare lyder ut av nesa hans. Hihi.. Så våknet Nikolai en del ganger. Han lå hos oss fra kl. 01. Og han ligger omtrent oppå meg enda vi har en veldig stor seng. Men jeg kan slappe av i dag så det er ikke synd på meg. Litt vondt å gå i dag pga bekkenet, men det går seg forhåpentligvis til utover dagen.

Bildene ble ganske bra ja. Gynekologen vi var hos sa vi var heldige med lillebrors plassering, vi fikk bilder som var over gjennomsnittet, sa han. Det var iallfall ingen tvil om at det er en gutt, "hvis dette er en jente, så må hun ha veldig store kjønnslepper " (sitat gynekologen). Vi kan se på et par av bildene at lillebror har kløft i haka akkurat som pappan sin og storebror. Det var jo litt artig. Det var forøvrig det første vi la merke til med Nikolai da han ploppet ut også. Det var ingen tvil om hvem som var faren liksom... Han var veldig tynn da han ble født, ble litt rundere i kinnene og mer lik meg etterhvert.

Skrevet

Hei HypoThyr og Zoomer...

Ser ut til at vi har hatt en kjedelig natt alle sammen.. Carina hadde opptil 40.1 i feber i går.. Og sov dermed endel på dagen og tullet litt på natten. Så det ble max 4 timer sammenhengende søvn på natten for oss,, og etter en stikkpille i 03 tiden sovnet Carina endelig godt, (Jeg skulle opp igjen 05.50 pga tidligvakt)

I dag har hun merkelig nok vært helt frisk.. Feberen bare forsvant som dugg for solen.. Men jeg vet hvor den tok veien........ Til meg nemlig..

Jeg ble varmere og varmere på jobb.. Og kl.12 begynte kollegaene å si til meg at jeg såg dårlig ut.. Så jeg fikk gå hjem..

Nå ligger jeg med forkjølelse, vond hals, lett hodepine, trykk bak øynene, hoste og feber... KJEDELIG... Har vært i sengen siden jeg kom fra jobb, men nå ville jeg ha litt forandring. Så jeg har krabbet ut til sofaen med laptop på fanget..

HypoThyr:

Så uuuutrolig søte 3D bilder da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Der ser man jo lillebror jo,,, *rørt* Han ser kjempevakker ut... Dere var skikkelig heldig med plasseringen hans ja, det var flotte bilder...

Masse klem fra syk Loise *35+1*

Skrevet

Loise: så kjedelig å bli syk nå. Men kanskje bedre nå enn om 4-5-6 uker.... En mager trøst kanskje. Jeg har vært heldig og unngått feber. Stemmen er bedre nå også slik at man kan skjønne hva jeg sier. Du har vel igjen bare en jobbdag, i morgen??? Kanskje du allerede har jobbet din siste dag før permen starter? Jeg tror jeg har igjen 14 arbeidsdager etter i dag. Hvis ikke legen i morgen bestemmer seg for at jeg er i superform og ikke vil sykmelde meg lenger. Hehe. Tror ikke det. Både i går og i dag har det vært litt vondt å gå pga bekkenet. Knakk litt sammen da jeg gikk ut av bilen da jeg skulle levere Nikolai i barnehagen.

Bildene ble bra ja. Nikolai er veldig glad i å kikke på dem. Ikke det at han forstår så veldig mye mer, men nå kan han jo se at det er snakk om en baby med øyne, nese og munn. Han snakker mye om lillebror, og i går fant han plasthammeren sin og ble med og panket på lillebrors rom som vi har begynt å pusse opp...

GOD BEDRING iallfall. Håper det forsvinner like fort som det kom.

Klem,

Skrevet

Ja, hvis jeg kan si at jeg har unnagjort sykdom ,,, så er det bedre å få det nå enn rett før termin... Jeg har egentlig bare 2 jobbdager igjen,, fredag og mandag.. Men i min nåværende tilstand lar det seg ikke gjøre,, kanskje mandagen hadde gått,,, men det er en senvakt.. og de er tunge.. så jeg har ikke lyst å såvidt komme meg på beina og så slite meg ut på en senvakt.. Så jeg holder på å prøve å få fatt på legen min nå, på tlf , så jeg kan få utvidet sykemld min til 100% nå den siste uken...(Og hjelpes meg så vanskelig det er med sånn telefontid på legekontorer,, jeg blir helt frustrert)

Du har ikke lenge igjen på jobben du heller nei, HypoThyr.. Det er bra..

Håper du kom deg vel hjem igjen med bekkenet ditt etter levering i barnehagen...

Klem fra en litt bedre men ikke frisk Loise 35+2

Skrevet

Godt du er bedre, men det er helt sikkert en god ide å starte permen nå. Og du må sikkert sette av hele dagen for å ta tak i legen din. Hos min lege er det slik at jeg ringer, så ringer han opp igjen når han får tid. Det er ofte ikke før 16-17 på ettermiddagen. Synes det er like greit at det er slik, så slipper jeg å sitte i kø i evigheter. Det er jo sjelden noe som haster veldig.

Jeg har min siste arbeidsdag 28. mars, permen begynner et stykke ut i påskeferien egentlig. Men jeg har vinterferie i uke 9, og når den er ferdig så er det jo plutselig mars, så jeg tipper det kommer til å gå fort jeg. Jeg skal jobbe tirsdager og torsdager fremover nå. Synes ikke uka har fått begynt før det er torsdag.

Fortsatt god bedring:)

Klem,

Skrevet

Uff.. her er det mye sykdom og vondter ute og går... Jeg har klart å holde meg unna, enn så lenge. Eira er fortsatt veldig tett i nesen, stakkars - vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det, for hun har ikke feber eller andre sykdomstegn.

I kveld skal Isak til svigers og sove over der til i morgen, for da er det planleggingsdag i barnehagen. Svigermor har tatt seg fri fra jobben for at Isak og hun skal kunne kose seg sammen hele dagen, og ikke minst - jeg får avlastning, for da slipper jeg å ha begge barna hjemme hele dagen.

Eira fortsetter å sove godt i vuggen sin, så nå kan vi oftere og oftere slippe å ha en hånd nede i vuggen. Hun begynner også å få et litt mer tydelig våken/sove mønster på dagtid. Lurer på om vi allerede nå har en såkalt "økedag" for hun er sulten hver andre time, og det er litt slitsomt... Malt ekstrakt på smokken fungerer også kjempebra, for da klarer hun å holde på den til hun sovner. Til helgen skal jeg prøve å drikke litt brus igjen, for å se om det faktisk er det hun reagerer på, eller om det er noe annet. Savner virkelig et glass cola eller bris, for er jo egentlig lettere brus-gal hehe... Hadde fint klart å kutte annet godteri hvis jeg bare hadde fått brusen min :o)

klem,

Skrevet

Zoomer: så godt du får litt avlastning. Og så fint at Eira begynner å sove bedre. Og du, jeg er også brusoman, eller rettere sagt PepsiMaxoman. Huff:(

Jeg har helg igjen jeg nå. I morgen er Nikolai også hjemme så det blir neppe en rolig dag... jeg skal til legen også. Sambo tar seg fri da så jeg slipper å ha med Nikolai dit. Vi har bestemt oss for å søke full plass til Nikolai i bhg fra høsten av. Jeg får litt dårlig samvittighet for det ettersom jeg og lillebror skal være hjemme allikevel, men jeg tar ikke sjansen på å gå på en slik trøkk jeg gjorde da Nikolai var baby. Riktignok bruker jeg medisiner denne gangen, men jeg vet jo hvor sliten jeg kan bli. Hvis han får full plass får vi heller ta kortere dager innimellom. Jeg vet jo at han stortrives i bhg.

Nei, nå får jeg hente storebror:)

Klem,

Skrevet

I dag skulle jeg hatt min nest siste dag på jobb.. Men pga influensaen har jeg fått 100% sykemelding ut svangerskapet.(Klarte omsider å få tak i legen i går). Så nå har jeg plutselig begynt på permisjonen.. Rart, men deilig!!! Tenk at jeg ikke skal på jobb igjen før våren 2008 nå *svimmel av tanken*

Formen begynner å bli mye bedre. Men jeg bør ikke gå ut noen plass i dag, da risikerer jeg fort å "begynne på nytt" igjen med sykdom. Jeg er fremdeles forkjølt og hoster, men hodepine/trykk bak øyne/feber er vekke,, så da har jeg det mye bedre og kan stå opp...

Jeg stod opp med Carina i dag, hun kom sent i seng etter å ha vært ute på besøk i går,, så hun sov til halv ti i dag *sjokk* Og nå sitter hun og ser på dvd og koser seg...

Ha en fin fredag jenter!!

Klem *35+3*

Skrevet

Er det virkelig slik at barn sover lenger hvis de legger seg senre enn vanlig om kvelden? Det har jeg aldri opplevd. Her våkner vi senest 0630 uansett. Nikolai er faktisk slik at han sover dårligere og våkner tidligere hvis han legger seg sent. Nå har jeg lagt han igjen. Han sover vel 1 1/2 time nå, tenker jeg.

Legetimen min gikk fint. Fint BT, ikke noe proteiner i urinen denne gangen, følger min egen kurve på SF-mål (litt under den røde streken) og har bare ubetydelig med vann i kroppen. Jeg skal fortsette å jobbe halvt ble vi enige om. Jeg tok stoffskifteprøver igjen og fikk ordnet med terminbekreftelse og ny resept på levaxin. Som belønning for å ha utrettet så mye så tidlig på dagen lot jeg meg selv få den napoleonskaka jeg har hatt så lyst på i to uker nå... Nå har jeg ikke så lyst på det lenger. Hehe

Loise: tenk at du har permisjon. Tida går så fort..... Og bra er jo det:) Snart bare en mnd til terminen din..

Nå skal jeg slappe av litt mens Nikolai sover.

Klem,

Skrevet

HypoThyr:

Så bra at legetimen din gikk fint og at alle verdier (BT,urin og SF mål) ser fine ut!!!! Det er gode nyheter... Høres ut som 50% jobb videre også er en god ide.. Greit å ikke jobbe for lite heller, hvis man orker 50%... For å sulle hjemme for lenge kan fort bli kjedelig..

Håper du fikk slappet godt av mens Nikolai sover...

Klem, *35+3*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...