Gå til innhold

Zoomer, HypoThyr og Loise sin skravletråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

*rørt* jeg ser ham for meg,, med bitteliten baby på brystet.. *søtt*

Godt at dere har det bra.. Ja, vi får vel alle "sjokk" når det kommer til stykket, for det utrolig hvor flink kroppene våre er til å glemme ting som er slitsomt.. Gruer meg litt til å bekymre meg for at babyen skal vekke Carina.. Men det går seg vel til..

Godt også å høre at lillesøster har fin crp nå!! Og de andre testene er sikkert fine de også..!!

Jeg har montert softbag'en til Teutoniaen i kveld.. Og lagt tisselaken i sengen... På vaskerommet tromles en vask med lillebror-klær.. Så jeg er i full gang med forberedelser.. Dette er moro gitt!!!!!!!!!!

Klem fra en småtrøtt Loise... Ha en fin mandag.. jeg har sykemldfri

32+6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke at du klarer å ha øynene oppe på den tiden av døgnet, Loise;) Imponert:) Jeg fikk sove lenge søndag ettersom junior sov borte. Sov helt til jeg våknet av meg selv 0845, var bare oppe en gang i løpet av natta også. Deilig. Jeg blir en helt annen person når jeg får nok søvn. Men det er kanskje greit at junior er litt våken om natta/tidlig våken, slik at vi får trent litt. Jeg er litt spent på hvordan det skal bli med nattevåk kombinert med sjukdommen min, men det går sikkert greit. Jeg får sove på dagen sammen med babyen. Hvis det blir pumping sånn som sist, så blir det jo en del mer stress på natta også, men det går.

Så fint at lillesøsters prøver er stabilisert, Zoomer. Tenk, nå er hun fem dager allerede:) Og jeg skjønner veldig godt at du ikke vil flashe puppen i alles åsyn. Hvis jeg er så heldig at jeg greier å amme denne gangen kommer jeg nok til å gjemme meg bort litt, iallfall i starten.

Så du er skikkelig i gang med forberedelser, Loise. Snart går du ut i perm også. Jeg synes jeg har kjempelenge igjen, men tiden går jo fort også. I morgen har jeg 100 dager igjen...

Ha en fin mandag:)

Klem,

Skrevet

HypoThyr: Jeg sov litt på dagen, for Carina er litt syk og hostet og holdt oss våken halve natten natt til i går.. Så derfor holdt jeg ut så lenge, siden jeg hadde dag-sovd litt..

Håper virkelig at nattevåk lar seg kombinere med sykdommen din HypoTyr,, at det ikke blir for ille.. *klem'

Måtte du pumpe pga sykdommen? Håper du kan amme denne gangen,, Det er jo mye lettere..

Ja, jeg er i full gang med forberedelser nå..Og det syns jeg er godt.. For jeg gikk glipp av de fleste forberedelser sist,, Så dette likte jeg,, bedre å være tidlig ute enn sent da...

Zoomer: Jeg også gjemte meg vekk litt da jeg ammet sist.. Men det kom litt an på selskapet liksom.. Hvis jeg var blandt andre ammende mødre gjorde det meg ingenting.. Men hvis jeg var blandt venner eller familie som ikke hadde små selv, da var liksom saken en annen, og jeg følte at jeg ikke skulle belemre dem med å "se vekk" når jeg skulle amme.. Jeg selv er ikke så blyg, men jeg tenker på hva de andre føler.. Vil ikke sette andre i forlegenhet...

HypoThyr: Bare 100 dager igjen i morgen? Så flott da! Dette går unna.. Hva uke er du i nå da? husker ikke igjen når 100dagers merket kom..

Jeg har 52 dager igjen..mener jeg å huske at det stod på "Min side".. Mindre enn 2 mnd til termin.. Det er 7 uker og 2 dager til termin ;) Jeg holder nedtelling nå *ler*

Klem,

32+6

Skrevet

Sykdommen hadde ingenting med amminga å gjøre, bare puppene som protesterte. Hadde verkende sår osv, og det gikk liksom aldri over. På barselhotellet på Ullevål kom det stadig nye behjelpelige som sa at lillegutt hadde så riktig sugetak. Men det hjalp liksom ikke da det føltes ut som puppen skulle falle av. Melkemengden var det heller ingenting i veien med. Jeg pumpet i 2,5mnd ca og frøs ned melk slik at lillegutt fikk et mm-måltid daglig til han var 4-5mnd. Ikke fullkomment, men det var det vi klarte å få til. Jeg sluttet å pumpe etter x antall ganger med tette melkeganger. Jeg har aldri opplevd verre smertehelvete i hele mitt liv. Da det sto på som verst bestemte jeg meg for ikke å få flere barn. Noe særlig godt var det altså ikke.. Men det er vel som med fødselssmertene, man glemmer det...

Så JA, jeg vil amme denne gangen, veldig veldig gjerne, men ikke for enhver pris. Jeg ble et nytt menneske da vi bestemte oss for pumping da lillegutt var 3 dager gammel. Jeg ble et nytt menneske enda en gang da jeg bestemte meg for å avslutte hele melkinga. Jeg klarte ikke å ta meg av lillegutt da jeg hadde de verste smertene.

Det blir langt dette, jeg er veldig engasjert da det kommer til amming og jeg er ikke så veldig glad i de såkalte mor-barn-vennlige-prinsippene. Vi kunne rett og slett ikke se hva som var mor-barn-vennlig med den behandlingen vi fikk på Ullevål. Vi var der i fem dager og først den siste dagen var det en av de ansatte som tok mot til seg og nevnte morsmelkerstatning (for en synd!). En annen sa at pumping kom aldri til å fungere, melkeproduksjonen ville stoppe osv...

Så jeg går inn i dette med veldig blandere følelser. Jeg vil amme mer enn noe annet. Det er enklere og bedre, men ikke alltid mor-barn-vennlig. Det er tungt for en førstegangsmor med en liten baby på 3 dager og bli fremstilt som håpløs bare fordi jeg ikke greide å amme. Er det mor-barn-vennlig å presse mødre til å amme for enhverpris? Jeg greier ikke å se det...

Neineinei, huff, det ble veldig mye dette her. Men jeg brenner så innmari for det. Jeg hadde hele tiden full støtte fra min mamma og søster da de har vært gjennom det samme. Derfor var jeg også forberedt. Men andre rundt meg var ikke like snille, syns jeg. Kanskje ikke besvisst, men det var tungt å få spm om amminga. Jeg synes fremdeles ikke det er noe gøy å få spm om amming, og om jeg skal amme denne gangen. Det er et sårt tema for meg. Det irriterer meg at en del ikke skjønner at det ikke er opplagt at alle skal få det til. Det mangler rett og slett info om dette her. Jeg var godt forberedt, jeg visste det kunne gå galt, men hva de stakkars som ikke en gang har tenkt tanken at det kan gå galt? Jeg vet det finnes mange av dem. Og hva skjer hvis de ikke får info om pumping? Da kan jo babyen få noe mm iallfall. Gudskjelov har jeg 110% støtte fra sambo på dette her nå. Jeg hadde det ikke sist, og det var tungt. Men han så vel hva det gjorde med meg, og hvilken fantastisk gutt vi har som så å si aldri har vært sjuk på tross av at han ikke ble ammet i månedsvis. Hvis jeg opplever det samme ammepresset på sjukehuset denne gangen, så reiser jeg hjem. Jeg vet at vi allerede kommer til å ha mme i skapet. Og jeg synes faktisk at jeg selv verken er dum eller mye sjuk, og jeg fikk bare mme da jeg var baby, så så stor skade kan jeg da ikke ha tatt av og ikke bli ammet?

Neeeeei, nå må jeg gi meg. Merker dere at dette egasjerer meg eller.?? Hehehe. Håpløst.

Jeg er 26 fullgåtte uker i morgen, Loise. Akkurat 7 uker etter deg...

Klem fra en muligens litt for engasjert

Skrevet

og bare et par uker til jeg er lovlig medlem av 3. trimester.....

Skrevet

åh... skjønner deg sååå godt HypoThyr... Sitter her med veldig såre brystvorter og bryster så store som vannmeloner (de er store i utgangspunktet, men nå er de eksplosive). Ammingen gikk for så vidt greit med Isak, dvs jeg hadde nok melk, men jeg hadde hele tiden tette melkekanaler og fikk trøske utallige ganger. Da han ikke ville ha mer i en alder av ca 6 mnd var jeg kjempeglad...

Nå er jeg sliten, babyen gjør plutselig merkelige ting med ammingen - hun har først kjempefint tak, så slipper hun opp og suger kun på brystvorten... Får håpe hun finner ut av det snart, for melk har jeg mer enn nok av. Hun har fortsatt ikke funnet ut av når det er dag/natt, så vi er glade for at Isak er i barnehagen på dagtid, slik at vi kan sove når babyen sover. Babyen sliter litt med at hun ikke vil rape etter et måltid, så vi gir henne litt amme-te, for det hjalp Isak godt...

100 dager igjen i morgen, HypoThyr... Det er jo ikke lenge... Og Loise - det er deilig å få gjort slike ting i god tid, for man vet jo aldri hva som skjer/når det skjer. Jeg hadde også klærne til babyen klare en god stund før jul, for å være på den sikre siden.

I dag skal vi ut og handle litt til hjemmet + kjøpe litt blomster til både jordmødrene og min mor, som takk for at hun passet på Isak.

Ha en flott mandagskveld!!

klem,

Skrevet

Håper det ordner seg med amminga, Zoomer...

Skjønner godt at du er sliten. Det er jo annerledes enn første gangen også, det er jo en liten til som skal ha sitt. Sove på dagtid har jeg også planer om. Enda godt det er en mulighet. Kunne du tenkt tanken å ha Isak hjemme i tillegg??? Hjeeelp, sier jeg for mitt vedkommende iallfall. Har Isak full plass i bhg? Vi har 80% plass, vurderer å søke om full plass egentlig. Jeg er redd jeg kommer til å ha litt dårlig samvittighet innimellom for at storebror skal være så mye i bhg mens vi er hjemme, men så vet jeg samtidig at han stortrives i bhg og at han har det bra der.

Nå er jeg snart ferdig med arbeidsdagen, i morgen er det fridag. Onsdag skal jeg begynne opplæring av vikar. Vi har fått booket vikar to dager i uka frem til min perm starter, så da trenger jeg ikke å ha så dårlig samvittighet i tilfelle det blir 50% sykemelding frem til perm.

Ha en fin kveld, jenter:)

Klem,

Skrevet

Vi har Isak i full barnehageplass, og jeg er kjempeglad for det. Han stortrives også i bhg og når jeg har mulighet prøver jeg heller å hente han litt tidlig, men det er deilig å vente til senere dersom jeg er sliten... Akkurrat nå er mannen min og henter han i bhg, for jeg kan jo fortsatt ikke løfte han opp - hadde ikke tenkt så mye over det på forhånd, men har blitt flinkere til å sette meg ned på gulvet, så kan han komme bort å få litt kos nå og da alikevel. Har litt dårlig samvittighet, for Isak var hos svigers fra lørdag til søndag og skal det igjen neste helg... Håper han ikke skjønner at han blir skjøvet litt til siden for at mamma, pappa og babyen skal få slappet av og bli kjent.

Babyen sover godt nå, selvfølgelig, for det er jo midt på dagen hehe... Vi prøver å få snudd døgnrytmen hennes, men har foreløpig ikke klart det, desverre.

Klem,

Skrevet

Ganske typisk at babyer snur døgnet. Jeg husker at jeg følte meg i konstant bakrus de par første ukene. Først en fødsel og så altfor lite søvn, og en god del bekymring selvfølgelig.. Men det går seg til, Zoomer:) Det går helt sikkert bra med Isak, han koser seg sikkert hos besteforeldrene. Det gjør iallfall junior her. Jeg skjønner godt at samvittigheten blir litt ung å bære, det er jo bare normalt. Men Isak får masse tid med mamma, pappa og lillesøster etterhvert:)

Junior her er helt på bærtur om natta. I natt var han våken fra midnatt til over 2. Sambo tok han med opp rundt midnatt, da nektet han å sove i egen seng og hos oss. Og de begynte da og leke. Jeg sto opp litt etter og da var jo junior i fyr og flamme og ikke i nærheten av å ha lyst til å legge seg igjen. Jeg beordret mannen i seng og tok støyten med å få junior i seng igjen. Det resulterte i et sinneutbrudd som varte ca en halvtime. Men jeg nektet å ta han opp igjen, var inne hos han mange ganger. Vi må få slutt på dette tullet om natta. Han våkner hver eneste natt nå. Hadde superdårlig samvittighet og klump i halsen en god stund, må jeg si, ikke så lett når han står og roper på meg. Til slutt tok kreftene slutt for han. Da satt han i senga si mens jeg satt ved siden av og sang for han et kvarter. Tilslutt ville han legge seg ned. Og så sov han til 0730 i dag. Jeg har sykemld-dag i dag, så jeg kommer sikker til å legge meg nedpå etterhvert.

Loise, ny uke for oss nå:) Og 100 dager igjen for meg. Tamtaratam...

Klem,

Skrevet

Gratulerer så masse med kun 100 dager igjen i dag HypoThyr!!!! En liten milepel ja..

Håper dere får skikk på natten for Junior, for det der hørtes VELDIG slitsomt ut..

Zoomer: Jeg skjønner deg godt ang samvittigheten. Vet jeg kommer til å gå noen runder med meg selv etterhvert også. På akkurat det med fordeling av min oppmerksomhet.. Men man må jo bare gjøre det beste ut av det i starten.. Tror dere har gjort et godt valg med å la Isak være litt hos besteforeldre! Det var jo ikke akkurat lenge det var snakk om heller..

Nå er jeg 33 fullgåtte uker gitt.. Og begynner på uke 34... Så det går da fremover.. Akkurat nå er jeg like lysten på å få svangerskapet overstått som at det skal vare myyyye lenger. For jeg koser meg jo,, men så begynner det å bli litt tungt også...

Ønsker dere en flott tirsdag videre!! Klem, 33+0

Skrevet

HypoThyr: Gratulerer så mye med 100 dager igjen!!! Synes ikke det er så lenge siden jeg selv hadde 100 dager igjen til termin - nå har jeg kun to dager igjen hehe... Hadde jo egentlig termin på torsdag som kommer... Skjønner også godt at det er slitsomt med juniors skrikenetter - har flere ganger hatt fryktelig dårlig samvittighet når Isak nekter å sove videre midt på natten, så vi har bare måttet la han skrike videre.

I dag føler jeg meg litt mer uthvilt, for lillesøster sov godt gjennom natten, bortsett fra et opphold på kanskje én time midt på natten (hvor hun ammet først og så ikke ville sovne). Isak kom inn til oss på morgenen, men ville heller være rundt omkring og leke. Da mannen min skulle skifte på han for å gjøre han klar til barnehagen slo han seg helt vrang og ropte "mamma, mamma" hele tiden... Tror du ikke jeg fikk brystspreng av hans gråt også hehe. Uff, det var kjipt, men da han kom til barnehagen var han visstnok i perlehumør og løp rett inn for å leke med de andre barna.

Loise: Fullgåtte 33 uker... ikke lenge igjen nå, nei. Når var det du fødte sist igjen? For da fødte du før tiden hvis jeg husker riktig... Får håpe du slipper unna alle disse problemene denne gangen og at babyen holder seg i magen til den er heelt klar til å komme ut :o)

I kveld skal vi til tanten og onkelen til mannen min for å feire hans kusine sin bursdag. Jeg gruer meg litt med tanke på at det begynner kl 18, og Isak pleier å legge seg mellom 18.30 og 19.00. Har i tillegg ikke spesielt lyst til å amme mens jeg er der, for nå har jeg fått såpass mye melk at det lekker som en gal fra den puppen jeg ikke ammer fra (når jeg ammer fra den andre). Har måttet bytte flere amme-bh'er og t-skjorter i løpet av natten... Blir forresten skikkelig kald etter at lillesøster har ammet, for det virker som om hun suger all varme ut av meg... merkelige greier. Det flotte med lillesøster i forhold til Isak er at han brukte over 40 min på ammingen i begynnelsen, mens hun bruker maks et kvarter - så da slipper jeg å være våken halve natten dersom hun sovner rett etterpå.

Dere får ha en flott tirsdag, dere også!!

Stor klem,

Skrevet

Zoomer:

Isak kommer vel til å ha noen sånne episoder fremover.. Sånn er det vel bare. Må protestere litt når mamma ikke har øyne for KUN ham.. ;)

Håper det går bra. At det ikke blir mye sjalusi..

Godt å høre at dere har hatt en fin natt.. Og at lillesøster er raskere med puppen enn storebror var..

Jeg fødte 37+4 sist. Igangsatt pga svangerskapsforgiftning.. Så jeg håper den ikke kommer denne gangen også.. Jeg hadde ikke noen tegn til fødsel av meg selv sist,, så jeg antar at jeg kan gå til termin sålenge ikke noe annet tuller seg..

Kos dere så godt dere kan på besøk i kveld..

Klem, 33+0

Skrevet

Vi kom oss ingensteds i går, for jeg endte opp med det vi tror er melkefeber, dvs at det ene brystet aldri ble tømt ordentlig, så måtte til slutt legge til babyen der flere ganger på rad for å få tømt det skikkelig. Feberen økte til 39,5 grader C, men i dag er den betraktelig lavere og brystet er ikke lengre så sprengt. Ringte barsel i går og de ville egentlig ha meg inn til en bakterie-prøve, men jeg ville vente litt og se det ann til i dag, og det syntes de var greit. I dag føler jeg meg mye bedre, så tror det verste er over nå. Bestevenninnen min hadde feber i to dager (over 40 grader) begge gangene hun begynte å få skikkelig melk, så skal ikke se bort ifra at det er det som har skjedd meg denne gangen også.

I dag skal jeg slappe mest mulig av, slik at kroppen får kommet seg etter gårsdagen. Ha en flott dag, begge to :o)

Skrevet

Man lærer så lenge man lever. Melkefeber sa du? Det har jeg aldri hørt om, men det høres jo sannsynlig ut. Bra at du er bedre i dag Zoomer..!

Jeg ser i avisen i dag (BT.no) at forslaget om 6timer eller 24t liggedøgn på KK i Bergen er forandret.. De skal opprettholde liggetiden som den var!! *Puuuh* Det var godt å høre, for jeg var ikke gla for tanken på å bli kastet ut fra føden/storken etter 24 timer.

I dag er siste arbeidsdag denne uken, nå skal jeg ikke på jobb før mandag igjen. Deilig med litt fri ja..Og nå ser det ut som at det ordner seg med bil for oss.. Håper det, for jeg vil ha den på plass før jeg føder. Vi har vært bil løs siden i sommer, litt plagsomt iblant.

Ha en fin dag jenter :0)

Klem, 33+1

Skrevet

og så såg jeg gjennom bag listen min.. Det vesentligeste er pakket, som klær til meg og til babyen,, og ammebh'er og amme-innlegg. osv.. Mangler bare litt småplukk som jeg strengt tatt klarer meg uten, men som jeg tar med likevel *ler*

Nå for tiden "faller" knøttet tungt på blæren når jeg reiser meg.Tydelig at han legger på seg ja. Det er en pine å gå av bussen etter jobb for da vet jeg at jeg får følelsen av at jeg MÅ på do.. *hehe*

klem

Skrevet

Heihei jenter

Jeg hadde en travel dag på jobb i går med opplæring av vikar. Skal bli godt å få det i orden. I dag har jeg fri og skal ikke på jobb igjen før mandag. Det blir en rolig dag i dag. Var oppe kl. 6, så det blir vel en liten høneblund etterhvert kanskje.

Håper formen din er bedre nå, Zoomer og at puppene ikke gir deg altfor mye plager. Det er ikke godt, vet det....

Hvordan går det med magen nå, Loise, har den vokst like mye som frem til uke 28? Du var jo ganske stor da. Jeg har ikke sånn kjempestor mage egentlig. Men den er jo der. Jeg er ganske lang så jeg har litt plass å fordele babyen på. Men jeg merker at det ikke er spesielt behagelig å lene seg fremover lenger. Litt tungt å bøye seg også.

Nå skal jeg ha frokost. Det ble ikke tid til det før barnehagelevering og bim i dag;)

Klem,

Skrevet

Formen min er betraktelig bedre, virker det som... er bare trøtt etter en lang natt med lite søvn. Sitter men babyen på armen, for hun er selvsagt lys våken selv om mamma og pappa vil sove hehe...

Så deilig med fri HypoThyr... det er viktig å ikke slite seg ut. Og Loise - kjenner godt igjen den følelsen når jeg reiste meg opp etter å ga sittet stille lenge. Her i Oslo har du for så vidt flaks om noen reiser seg slik atu kan få sitte på bussen når du har stor mage... selv med krykker fikk måtte jeg stå ett par ganger, så jeg tok mest bilen.

nå skal jeg prøve å legge ned snuppa iig få meg litt mer søvn...

klem,

Skrevet

Gikk forresten på vekten i går før jeg la meg, og så at jeg nå én uke etter fødselen veier 3 kg mindre enn da jeg ble gravid med lillesøster, dvs at jeg var tilbake på det jeg veide før jeg ble gravid med Isak... Hvor skal dette ende?

Skrevet

Hvordan er det mulig, Zoomer? Jeg vil gjerne ha oppskriften:) Jeg VET at jeg ikke kommer til å veie 3 kg mindre enn da jeg ble gravid en uke etter fødselen, for jeg har veid det samme i mange år. Hvis jeg skal ned tre kg fra startvekten må jeg tilbake til min tid som idrettsjente. Hehe... Men jeg er veldig fornøyd hvis jeg når startvekt i løpet av en uke altså;) Forventer ikke det akkurat. Det gjelder vel bare og ikke legge på seg altfor mye utenom babyvekt, morkake og vann... Gikk greit ned igjen sist, håper på det samme nå. Hvor mye la du på deg i sv.skapet, Zoomer? Det kan jo ikke ha vært så mye...

Skrevet

Oppskriften er som følger: Bruk de første 5 månedene i et svangerskap på å spy opp nesten alt du spiser/drikker. Så bruker du de neste månedene på å ha liten til ingen matlyst... Gikk ned ca fem kg i begynnelsen av svangerskapet før jeg sakte men sikkert begynte å legge på meg - endte på ca fire kg mer enn startvekten på siste kontroll. Absolutt ingen bra slankekur, om du spør meg... Hadde litt ekstra å ta av i begynnelsen, så håper jeg ikke flyr opp igjen i vekt etter at jeg er ferdig med ammingen - la på meg ca 5 kg da jeg sluttet å amme Isak.

(for alle anonyme som eventuelt leser dette innlegget er da første del av dette innlegget IRONI!!!)

Skrevet

HypoThyr:

Magen min har vokst litt siden uke 28,, men på langt nær i det tempoet den har hatt.. Nå går det sakte og bedagelig utover og oppover med magen.. Jeg også er lang i livet,, men lungene mine tar sikkert masse plass for jeg bærer ganske lavt, og det gjorde jeg med Carina også.. (Mange som ser meg og magen sier den har sunket, men det syns ikke jeg, det er nok bare det at jeg bærer lavt)

Nå har jeg måttet legge vekk jakken jeg kjøpte i første trimester for å gå gravid med.. Den var rett og slett ikke stor nok til å holde hele svangerskapet.. Men den har vært god å ha. Jeg kunne gå med jakken for en uke siden, så det har skjedd noe de siste dagene *flirer*

Zoomer:

Ojsann.. Du kommer vel til å gå ytterligere ned du,, for amming har jo den effekten.. Men når du sier at du bare gikk opp 4 kilo grunnet formen din, så er det jo lettere å skjønne at du har falt ned til startvekten bare en uke etter fødsel allerede..

Jeg har skrivd ned fra forrige gang at jeg gikk ned 7kg første uken (baby og fostervann osv inkludert) og videre ned 2 kilo andre uken,, og så etter 4 uker hadde jeg gått ned 1 mere kilo og hadde kun 2kilo totalt igjen av svangerskapsvekten.. (Gikk opp 12 kilo med Carina)

Nå har vi forresten kjøpt oss bil... En Ford Mondeo med god bagasjeplass!!! Så nå kan jeg gå og se etter tvillingvogn..Jippi..Vi får den på lørdag... Gleder meg. :0)

Klem

33+2

Skrevet

Ehhh,, beklager Zoomer. Husket feil.. du hadde gått ned til 3 kilo under startvekten nå ,,,,

Skrevet

Ja, men det stemmer jo med at jeg også har gått ned 7 kg den første uken...

Gjett hvem som sitter oppe ,ed em lys våken baby på armen? Håper hun sovner igjen snart, for nå har vi vært oppe i over en time allerede...

klem,

Skrevet

Uff, Zoomer, det er jo ikke en ønsket måte å holde kiloene unna på. Jeg har ikke vært kvlam i det hele tatt, var ikke det første gangen heller.

Og vi var oppe samtidig i natt. Junior har hatt feber og vi har sovet minimalt. Vi legger oss vel nedpå utpå dagen.

Loise: Jeg gikk opp omtrent som deg første gangen, gikk vel opp 11kg, tror jeg. Håper på det samme nå, men redd det blir noe kilo mer. Til nå har jeg vel gått opp 4-4,5 kg omtrent.

Nå må jeg ta meg av han som vandrer rundt i pysjen her, blir ikke akkurat mindre mammadalt når han ikke er i form...

Håper lillesøster snur døgnet snart, Zoomer. Slitsomt det der. Godt Isak har full bhg-plass iallfall. Så kan du legge deg på dagtid sammen med babyen om ikke annet.

Klem,

Skrevet

HypoThyr:

God bedring til junior!! Kjedelig å måtte opp om natten.. Men det går da heldigvis over...

Zoomer:

Håper dere får snudd døgnet til lillesøster,men det tar nok litt tid.. Håper hun sovnet ikke lenge etter du hadde skrivd til oss,,,,,

I dag skal jeg på 2års kontroll med Carina,, det blir litt spennende.. Alltid moro å veie, måle og sånt.. Og så er det legesjekk i dag.. Vi har time kl.12.30.... Så vi kler snart på oss så er vi ute litt og leker før vi skal til helsestasjonen... det er så fint vær her nå (sol faktisk) så det må vi benytte.. Det er jo så mye regn i Bergen,,,

Ha det bra så lenge jenter, klem

33+3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...