Gå til innhold

Dagmamma som vil bli "hvit" i Sola??

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg startet opp familiebarnehage i høst, da jeg ikke fikk barnehageplass til datteren min. Vi har nå 4 barn under 3 år, og en førskolelærer ansatt. Nå ønsker vi kontakt med flere hjem som kan tenke seg dette, og søker noen som har et barnevennlig hjem, gjerne med hage utenfor eller lekeplass i nærheten. God erfaring med barn en forutsetning.

Du vil jobbe med 0-3 årsbarn 0800-1600 5 dager i uken, en dag i uken får du hjelp av vår pedagogiske veileder. Hun setter opp års/ukeplaner etc og hjelper deg med det pedagogiske opplegget.

Jeg vil stå for alt det administrative, og du vil være en vanlig arbeidstaker med alle rettigheter det medfører. Jeg kan tilby gode betingelser (iallefall i forhold til svart dagmamma, sannsynligvis også hvit..) både mht lønn, ferier, lønn under sykdom etc. Jeg dekker også mat til barna, materiell og husleie etc. Ta kontakt for mer informasjon om det høres interessant!

ps. Har du egne små barn får desse selvfølgelig førsteprioritet, slik at du kan passe dem selv hjemme.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7680529-dagmamma-som-vil-bli-hvit-i-sola/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...