Gå til innhold

Noen som har blitt strippet FØR termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ul-termin om 11 dager..Går med 3cm åpning og maserier i ett sett..Kjenner jeg er så sliten..Når man i tillegg har en to åring som krever mammas fulle oppmerksomhet, så tar det på..Er nesten en tanke deprimert for tiden, og venter bare på at fødselen skal starte..

Har time hos jm i morgen, og lurer på om jeg kan be henne strippe meg, eller gjør de ikke det før termindatoen er her..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg boe strippet, men jeg ble satt igang. Hadde to cm åpning når de gjorde det. Og fy faen så vondt det var.....

Du kan jo høre med JM da, om hun kan gjøre det...det værste hun kan svare er jo nei...

Skrevet

Skulle ikke være noe problem å få jordmoren din til å strippe deg. Du er jo innefor terminen. I tillegg har du jo åpning, og da er det jo enda bedre. Jeg ble strippet sist tirsdag, 6 dager før termin. Har og hadde da 3 cm åpning, var supermoden (som syltetøy) og masse masrier. Hos meg førte det dessverre ikke til noe annet enn flere regelmessige masrier en stund før de ble helt borte i et par dager.

Skrevet

Ble strippet på fredag av lege på gyn.pol. klinikk (9 dager før termin). 3 cm åpning, ingenting har skjedd annet enn at slimproppen gikk i går kveld. (men det bryter heller lite). Fikk litt forhåpninger seint i går kveld og natt, sterke kynnere og verk i korsrygg og ned over i leggene, men smerten var kontstant, tok paracet og de er nesten borte nå. Får visst bare ta tiden til hjelp. Effekt av stripping skal visstnok skje i løpet av samme dag, Skjer det ingenting den dagen er det andre grunner for om fødselen starter etter det, sa de på sykehuset.

Skrevet

Ok,takk for svar..Da skal jeg spørre henne,og håpe på at det virker hvis hun er så "snill" å gjør det..:) Høres ikke noe behagelig ut,men..:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...