Gå til innhold

Hvordan er natten for dere med baby på 3-4 mnd ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke kommet helt dit ennå, er bare nysgjerrig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår veslemor ( 4 mnd) sover fra ca 20-09. I løpet av denne tiden ammer jeg henne 2-3 ganger, men kun amming så sovner hun med en gang jeg legger henne ned igjen. Deilig;-)

Skrevet

Gutten vår (3,5 mnd) har utviklet seg til en miniterrorist over jula. Før tok vi ham med i senga når vi la oss (23-24) og han sov til ca 10 kun avbrutt av et par spisepauser. Nå har vi begynt å legge ham tidligere for å innføre rutiner, men det har ført til at han sover i fire timer med et måltid og åpenbart anser det som passende natt og er våken iallfall 3-4 timer. I natt var han våken fra ca 2 og småduppet bare utover morgenen. Enda har han ikke sovet skikkelig og det har ikke jeg heller.

Kanskje ikke den perfekte natt her i huset altså.

Skrevet

Prøver å få henne i seng tidligere, men sovner sjelden før 22-22:30. For tiden NEKTER hun å ligge i vugga si, så hun sover mellom oss. Sover ganske urolig for tiden, tror det er på tide å begynne med grøt eller noe her..skal på kontroll imorgen, høre med hs hva hun sier.

Våkner ca 01:30, 04:30 og engang rundt 7, også ligger vi å halvdupper i en time eller to etter det. For bare 2 uker siden sovnet hun rundt 21, og kunne sove til 3-4-5 også få mat og sove til rundt 9, i vugga si:). Gjeeesp, slitsomt for tiden... men det går vel over..

Skrevet

Her er det kveld ca 21/21.30, sover da varierende fra kveld til kveld, men til mellom 3 og 5, mat da oog sover til ca 8. Da er det morgen. Hvis han våkner før 8, så får han litt mat igjen, så kan vi sove litt lenger.

Skrevet

Prøver å legge henne ved halv ti-tiden. Endel ganger smokk inn og ut av munnen og litt gråting, så sovner hun som regel innen en halvtime eller en time. Sover seks-sju timer sammenhengende, deretter pupp. Så lys våken (!), ofte en time eller to. Så sover hun 3-5 timer til, alt ettersom. Så hun får mat bare en gang per natt.

Skrevet

Prøver å legge henne rundt kl 21, bruker litt tid på å sovne... blir lagt rett etter et måltid. Og da sover ho t 10 neste dag, av og til t 10.30-11 :o) Men ho får kun mme da...

Skrevet

Min lille prins er 4 mnd i morgen, og sovner i 20-20:30 tiden. Slokner etter puppen. Deretter 2-3 amminger og dagen starter i 8-tiden. Noen ganger sover han ganske urolig og må ha smokken av og til, men andre ganger rolig. Men sover lettere og lettere for hver amming, dvs først "hovedsøvnen", så lettere og lettere. Har begynt med grøt alt, og håper at den første hovedsøvnen skal bli litt lengre enn de 3-4 timene den er nå. Men han er så søt, så det gjør ingenting å se han titt og ofte.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...