Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hei Har bare et lite spørsmål om kontantstøtte og barnehageplass.Sønnen min har fått tilbud om barnehageplass i april som vi takket ja til.Han skal da gå 60% i barnehagen. Det jeg lurte på da er om vi evt etter en stund kan ta han ut av barnehagen og få igjen kontantstøtta? noen som vet noe om det?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 ja det tror jeg du kan...og du får jo noe kontantstøtte når han bare går 60% også...se på trygdeetatens sider hvor mye støtten blir redusert. man har rett på støtten frem til mnd før barnet fyller 3 år.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Ja jeg vet vi får noen hundrelapper av kontantstøtta ved og ha han i 60% i barnehage.Ville bare høre om vi fikk igjen full støtte om vi tar han ut av barnehagen igjen. Noen andre som vet?? Takk for svar NuttaMi
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Hvis dere sier opp plassen i barnehagen igjen, vil dere igjen ha krav på full kontantstøtte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå